میدونی ، تو هیچوقت بهم نگفتی بمون ! وگرنه من که آدم رفتن نبودم ؛ اصلا من کجا و دل کندن از تو کجا ؟! من دستمو از بین دستات بیرون کشیدم و تو بدون هیچ اعتراضی فقط نگام کردی . . . رفتم و پشت سرمم نگاه نکردم ؛ ولی تو تمام مدتی که ازت دور میشدم ، گوشام به قوی ترین حالت ممکن رسیده بود واسه شنیدن یه کلمه ی امری ! یه چیزی مثل نرو ! . . . ️
اگه باهاش قهرید و میخواهید هم گِله کنید و هم سر صحبت رو باز کنید مثل شهریار بگید: یادَمنِمیکُنی و زِ یادَم نمیرَوی یادَت بخیر،یارِ فَراموشکارِ مَن..️