جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن کوتاه عشق یک طرفه / متن و کپشن و بیو عشق یک طرفه

16807 پست
زیباترین و قشنگ ترین متن های عشق یک طرفه و سینگلی

بیو رل بیو سینگل بیو مخاطب خاص بیو مخصوص رل متن کوتاه حرف دل

شکست عشقی شعر عشق یکطرفه عشق یک طرفه - جدیدها عشق یک طرفه عربی عشق یک طرفه انگلیسی عشق یک طرفه ترکی کوتاه عشق یک طرفه بلند عشق یک طرفه
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
خندیدنت یه تصویر فراموش نشدنیه؛)🫠❤️‍🔥‌

‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌
‌️
5.0
عاشقانه دوستت دارم عشق یک طرفه
نصب برنامه اندروید تاوبیو
مشابه ها
‌ل‍‌ع‍‌ن‍‌ت‍‌ی چ‍‌ج‍‌ور م‍‌ی‍‌ت‍‌ون‍‌ی ان‍‌ق‍‌د ن‍‌س‍‌ب‍‌ت ب‍‌ه ک‍‌س‍‌ی ک‍‌ه م‍‌ی‍‌دون‍‌ی چ‍‌ق‍‌د دوس‍‌ت داره ب‍‌ی ت‍‌ف‍‌اوت ب‍‌اش‍‌ی‌.?️
5.0
عاشقانه شاخ ادبی عشق یک طرفه مغرور
‌بدترین حس جهان؟! غریبه شدن با کسی که
هر روز باهاش حرف میزدی:)
‌️
5.0
غمگین عشق یک طرفه
.

            
            حالَـم خوبـِه
        چُـون 'تُـو♡'رو دارَمـ•♥️•
‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
5.0
عاشقانه شاخ دوستت دارم عشق یک طرفه
تو میدونی من چقدر دوست دارم
میدونی بعد از اون همه اتفاق من هنوزم جونمو میدم برات
ولی همچنان به سرد بودنت ادامه میدی:))) ️
5.0
غمگین عشق یک طرفه


حالم خوب بود نبودی ،
له بودم نبودی ،
ذوق زده بودم نبودی ،
گریه می‌کردم نبودی ،
تولدم شد نبودی ،
شب خوابم نمی‌برد نبودی ،
صبح خورشید درومد نبودی ،
وقتی خیلی تنها بودم نبودی ،
ناراحت بودم نبودی ،
وقتی دلم گرفته بود نبودی ،
هنوزم نیستی ،
دیگه کِی میخوای بیای و باشی پس ؟️
4.0
غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه
بعضی آدم‌ها دوستت دارند،
اما نه آن‌قدر که بمانند.
نه آن‌قدر که بجنگند.
نه آن‌قدر که تردیدشان را کنار بگذارند️
4.5
عاشقانه جدایی ترک رابطه عاطفی عشق یک طرفه نماندن در رابطه دوست داشتن ناقص
از منظر نوروساینس، دوپامین عشق اولیه فقط شش تا هجد...

عشقی که برای ماندن کافی نیست:

از منظر نوروساینس، دوپامین عشق اولیه فقط شش تا هجده ماه دوام می‌آورد. بعدش نوبت اکسی‌توسین و وازوپرسین است که پیوند را پایدار می‌کنند. اگر کسی در مرحله «تردید» فرار کند، یعنی سیستم هورمونی تعهدش هرگز فعال نشده. سوال تکان‌دهنده: آیا این «نماندن‌ها» ریشه در کمبود عشق دارد یا کمبود شجاعت برای عبور از منطقه امن احساسی؟

راهکار:

این متن انگار از جایی عمیق می‌زند. اگر بخواهی زاویه‌ای دیگر ببینی: گاهی آدم‌ها نه از روی کم‌عشقی، که از ترس شکست یا آسیب‌های گذشته، در مرز تعهد می‌مانند. شاید ارزشش را داشته باشد که از خودت بپرسی: «آیا من به دنبال کسی هستم که بماند، یا کسی که شجاعت ماندن را یاد بگیرد؟» گاهی تغییر نگاه از «چرا نماند» به «چه چیزی مانعش شد» می‌تواند مسیر جدیدی باز کند.