من از بس مواظب بودم تا کسیو نشکنم ؛ به خودم نگاه کردم و دیدم تیکه تیکهام...️
5.0
غمگین خجالتی خسته زمانی که لبخند می زنی را دوست دارم اما عاشق زمانی هستم که من دلیل لبخند تو هستم😍💚
️• بَرآممُهِمنِیسټبَقِیہچِيمِیگَنّ •
• مَنِهَمینِجورِےکِہهَستِۍدُوسِتدِآرَم •
♡شّـِ♡