میدونی، آدما تا وقتی یهغم خیلی بزرگی رو تجربه نکنن این حقیقت تلخ رو یاد نمیگیرن که تو میتونی بری عروسی و خیلی غمگین باشی میتونی تولد بگیری، برقصی و خیلی غمگین باشی میتونی چرت و پرت بگی و با دوستات بخندی و خیلی غمگین باشی انگار برای همیشه بین تو و زندگی یه لایه نامرئی غم کشیده میشه🙂🖤 ️
تومثل اولین نخ سیگاری که از روی دردکشیدم میمونی؛ همونقدر پراسترس همونقدرلذت بخش همونقدرتلخ همونقدرمضر وهمونقداعتیاد آور قشنگ ترین ولی آسیب زننده ترین اشتباهم بودی؛ تلخیت بیشتراز لذتت شد زمانی که جز من همه شدن معتادت.️