واقعا چرا فکر میکنید تو رابطه نبودن همون تنها بودنه؟ کسی که تو رابطه نیست، تنها نیست! خانواده داره، کلی دوست و آشنا داره؛ از همه مهمتر خودشو داره! با خیال راحت میتونه رو پیشرفت تمرکز کنه و وقتی به یه سطحِ مناسبی رسید، آدمِ مناسب انتخاب کنه💙🥷️
برای زنده ماندن و زندگی کردن آدم باید وصل باشد ، به آدمی ، خانهای ، اتاقی ، پنجرهای ، باید وصل باشد به ماندن ، دل بسته بودن ، ذوق کردن ، آرزو داشتن.️