بعضی وقتا خیلی بهت حسودیم میشه، کاش میشد بلد باشم اونطوری که تورو دوست دارم خودمم دوست داشته باشم:)
️زندگی یک دروغ شیرین ،مرگ یک حقیقت تلخ
️جلال آل احمد چقدر خوب میگه:
یا باید زندگی کرد یا فکر؛
دوتایی با هم نمیشه...
زندگیمون شده
مثل یک قایق سوراخ
هر چی با سطل بدبختی ها رو
بیرون می ریزیم
بازم
از یک جا نشت میکنه داخل...
- برای کسی رنگین ترین زندگی رو بساز که کور رنگی نداشته باشه...!!!!
️ᴬ ᴿᴵᴰᴵᶜᵁᴸᴼᵁˢ ᴸᴵᴱ ⚓️─── ⇆
شازده کوچولو: تو سواد داری¿
روباه :سواد مال آدماست من شعور دارم:)
تو دعوا اونی که عاشق تره زودتر معذرت خواهی میکنه و میخواد همه چی درست شه مث وقتی که شادمهر میگه: "با کی میجنگی، من ببازم تو نبردی.."
️ن در برابر رنج زانو بزن و نه در مقابل درد فریاد
زندگی همین است، خوشی ها در برابر سختی ها معنا می یابد
شاید آن روز که سهراب نوشت:
تا شقایق هست زندگی باید کرد
خبری از دل پر درد گل یاس نداشت
باید اینجور نوشت ،
هرگلی هم باشی
چه شقایق چه گل پیچک و یاس
زندگی اجباریست . 💔🥀
برای رسیدن به جایگاهی که در زندگی میخوایم،
باید به تلاش ادامه بدیم؛
باید یه تصویر واضح از خواسته هامون داشته باشیم،
و بر اساس اون چیزی که ما رو به خواسته مون نزدیک می کنه،
تصمیمات و انتخاب های درست داشته باشیم.
و بعد مصمم و با تمرکز، به سمتش پیش بریم🌼✨
بـِیگاْنـِه اٰیـِیًْ دَـرٔ کٌـرِهٖـ اٰـیٍ خٔـاکّـیـٍ
️زنی را می شناسم من
که شعرش بوی غم دارد
ولی می خندد و می گوید
که دنیا پیچ و خم دارد
𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚘𝚖𝚊𝚗
𝚆𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚙𝚘𝚎𝚖𝚜 𝚜𝚖𝚎𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚘𝚠
:𝚈𝚎𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚢𝚜
🪐......𝙻𝚒𝚏𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚒𝚝𝚜 𝚞𝚙𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗𝚜
صدبار پشیمانی و صد مرتبه توبه
هربار پشیمان ز پشیمانی خویشم...!
این جمله که:
"هرکی داره با غمی میجنگه که ما ازش خبر نداریم"
واقعا آدمو مهربونتر میکنه
خوشبختی
همیشه داشتنِ چیزی نیست.
خوشبختی گاهی لذت عمیق
از نداشتههاست!
«یک نوع رهایی» که شبیه به هیچ چیز نیست؛ و گاهی ساده و غیرقابل تصور است.
ساعتا میگذره و میره اما من به اهدافم نزدیکتر میشم🌾🍁⏳
️چقدر قشنگ میشود دنیایمان آن هنگام که مهربانی هایمان هرچند کم اما بی ریا باشند!..🤍🌿
️𝐻𝑜𝑤 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝑖𝑠 𝑜𝑢𝑟 𝑤𝑜𝑟𝑙𝑑 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑜𝑢𝑟 𝑘𝑖𝑛𝑑𝑛𝑒𝑠𝑠 𝑖𝑠 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑏𝑢𝑡 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒𝑟𝑒 :)
ᴡʜᴇɴᴇᴠᴇʀ ɪ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴘᴀɪɴᴛ ɪᴛ