جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن کوتاه زندگی / تکست آموزنده زندگی [ناب]

36093 پست
متن کوتاه در مورد زندگی مناسب وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام و بیو تلگرام و اینستاگرام گلچین شده و سنگین
موفقیت زندگی غمگین زندگی زندگی - جدیدها زندگی عربی زندگی انگلیسی زندگی ترکی کوتاه زندگی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
نصب برنامه اندروید تاوبیو
+شغلت چیه؟!
_مامور امنیتی!
+ینی چیکار میکنی؟
_بخور و بخواب!
+جدی؟!
_آره! گلوله میخوریم آروم میخوابیم:)💔
#تلنگر️
4.4
شاخ مذهبی حقیقت زندگی
مشابه ها
آیا می دانید:
در بدن مردها هفت میلیون عصب وجود دارد؟ و تنها خانومها هستند که
می توانند روی تک تک این اعصاب راه بروند...!!!😂😂😂

4.9
طنز زندگی
ۅلی هن‍‌ۅز جۅرۍ ڱ‍‌ۅشی‍‌م‍‌و
هر ثانیه چک میکنم انڱ‍‌ار برا کس‍‌ۍ م‍‌ه‍‌مم ..!🙂👐🏿️
5.0
غمگین زندگی
╭┈─────── 「🌵」
‌‌
𝑮𝒐𝒅 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒍𝒐𝒏𝒆...
𝒕𝒓𝒖𝒔𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒎𝒊𝒈𝒉𝒕ꨄ𓂀

خدا هیچوقت تنهات نمیزاره
با تمام وجودت بهش اعتماد کن ..💓️
5.0

‌‌
𝑮𝒐𝒅 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒍𝒐𝒏𝒆...
𝒕𝒓𝒖𝒔𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒎𝒊𝒈𝒉𝒕ꨄ𓂀

موفقیت بهترین ها حقیقت زندگی انگیزشی
‌‌‌‌
▫️‌‌Yᴏᴜʀ ᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʜᴇᴀʀᴛs...

طُ♾ یکی یدونه قلب منی...🫀💜🔐•‌‌‌‌
‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
4.9
عاشقانه زندگی دوستت دارم
حبس اَبد خوردیم ، تو زندون آرزوهامون . . !

3.6
غمگین زندگی
‌ماک‍‌‌ُوت‍‌اه‌اومَ‍‌دِیِ‍‌‌م؛وَگ‍‌‌رنه‌کَس‍‌‌ی‌قَ‍‌‌دِش‌بِه‌م‍‌‌ٰانِ‍‌م‍‌‌ی‍‌‌رسِیِد‌.🐉..️
5.0
شاخ تیکه دار زندگی مغرور انتقام
این بار که قلبم شکست گریه نکردم، حرف نزدم، خودم رو به در و دیوار نکوبیدم، به جاش معده‌‌ام درد گرفت، به جاش ریزش مو گرفتم، به جاش بی‌خواب شدم، به جاش تیک عصبی گرفتم، به جاش وزن کم کردم، به جاش یادم رفت چی میخواستم بگم، به جاش وسایلم رو جا گذاشتم، به جاش حواس پرت شدم، به جاش خودم رو از دست دادم.️
5.0
غمگین تنهایی خسته زندگی سکوت
قشنگ‌ترین جایِ زندگی
متعلق به وقتیه که
انتظارش‌ رو نداری، ولی میشه🌱ᥫ᭡️
5.0
موفقیت زندگی
'سنگ قبرمو دوصت دارم چون قرارع بشع پاتوق مامانم مردنمو دوصت دارم چون دیدنم قرارع بشع آرزوی عشقم تابوتمو دوصت دارم چون قرارع واسع اولین بار از همه بالاتر باشم سردیع بدنمو دوصت دارم چون اولین باریع ک کسی گرمایع بدنمو حص نمیکنع پارچع ی سیاه تنوتونو دوصت دارم چون اولین باریع ک میبینم ب خاطر من تیپ زدین اونم رنگی ک من میخام اشکاتونو دوصت دارم چون اولینو اخرین باریع ک میبینم واسه من اشک میریزین . . .️
4.9
عاشقانه غمگین نامردی زندگی خودکشی