"حیف نیست؟ بهار باشد و تو نباشی..." از بس غلتید تخت سنگ سیزف به سنگریزه بدل شد فردا امدنیست حرفی در میان نیست اما از کجا در ارابهی او ماهم بوده باشیم. -شمسلنگرودی️
اگه ازم بپرسن قشنگترین حسی که تاحالا تجربه کردی چی بوده میگم : داشتن تو ، بودن کنار تو حرف زدن با تو ، دیدن تو دوست داشتن تو و این حسو تا ابدم میخام زندگی کنم تو همهیِ منی🫂♥️(..M..)️