من شبا با یاد تو سر میکنم روز ها با صدایتツ💔
️من میگم، فاصلهی بین آدمایی که هم دیگه رو دوست دارن :) ️
«بعد از تو هیچ در دلِ سعدی گذر نکرد.»
️
لبم آواز میخواند، دلم انبار باروت است..️
^^ پسَــرے کِہ دَرد داشتــْـْـْ
خِیلے حَـرڣ داشتــ
وَلے یہ صِـدا اَز دَرون می گُفټ
هیس خَفِہ شُو مَرد باشــ ☠༻ıll
***
مهم نی چقد دوری مهم اینه همیشه تو فکرمی:)..♡
️هیچی سختتر از این نیست که؛ منطقی فکر کنی وقتی احساساتت دارن خفت میکنن.
️یہ چیزایے هست ڪـہ هیچ وقت نمیشہ اونا رو برگردوند
سنگے ڪہ پرت میشہ⇒
حرفے ڪہ زده میشہ⇒
موقعیتے ڪہ از دست میره⇒
زمانے ڪہ میگذره⇒
دݪے ڪہ میشڪنہ⇒
هیچ وقت نمیشه اینا رو برگردوند
پس هواست باشہ...!!!🙂
ب شـوق ایـنـکـح ط خـابـمـی هـر شـب مـیـخـابـم(:
️شب بخیر غارتگر شب های بی مهتاب من
منتی بر دل گذار؛امشب بیا در خواب من...!
كتمان دلتنگی بند آمدن نفس است...
"اِخفاءاِلاشتیاق؛اِختناق"
کاش وقتی دلتنگ یه نفر میشیم خودش بفهمه و بیاد برامون حرف بزنه ...
️من نمیتونم با هیچ آدم دیگه ای احساس خوشبختی بکنم تا وقتی که تو برنگردی.
️وقتی دلتنگ باشی هزاربارم از این شونه به اون شونه غلت بزنی، این شب صبح نمیشه!
️من همونم که چندین کار رو همزمان با هم
انجام میدم ، ولی وقتی تو رو یادم میاد
دیگه هیچ کاری جز
به تو فکر کردن از دستم بر نمیاد ❤️🥺
یک نفر نیست ؟ مرا قسمت ت گرداند ؟
کار خیر است اگر !
این شهر مسلمان دارد :)
هنو بغض تو گلو منه .....!
چ زشت ,,,,, :)
وقتی میرم تو فکرت،هیچ تضمينی نیست زنده بیرون بیام(:)
️شد شد نشد تا ابد دلتنگت میمونم،،،💔💔
️باز باران با ترانه ، میزند بر بام قلبم
باز گریه عاشقانه میکنم یاد تو هر دم 🖐️🖤👌
دقیقا همون لحظہ کہ نیاز داری با یکی حرف بزنی ؛ تا چشم کار میکنہ کسی نیست.
️بـِبـین👀اِیـن،دُنـیـآ🌎دآرِ ܩُـڪـآفـآتِـہ🚬ّیـِـہ رُوزے🎞ܩِیـآد،ڪـِـہ دِل🖤تَـنگـے،ܩَقـصَـدِشُـو🎭 عَـوضـ ܩـیــڪُنـہِ🥀
ـ٨ـﮩـ۸ـﮩـ٨ـﮩـ۸ـﮩ↻
چیزی که هرگز به حالت اولش برنمیگردد!️
انکسر شیء ما لن یعود کما کان أبداً
من مست و خراب توام و تاب ندارم
چشمم به در و در غم تو خواب ندارم
لطفی بنما حال دلم خوب بفرما
بعد از تو دگر یک شبه من تاب ندارم 🖤🖐️