در قلبم کسی را پنهان کردهام، که شنیدن صدایش، طرز نگاهش، لبخندش حتی راه رفتنش را بسیار دوست دارم. درست است که مالک قلبش نیستم، دستم به دوست داشتن او نخواهد رسید اما من او را دوست دارم …💔💔️
فرق دارم باهمه) اونا دوست داشتنو ب زبون میارن من دوست داشتنو تو خودم میکشم اونا بهت نزدیک میشن چون ازت خوششون میاد من ازت دوری میکنم چون عاشقتم تا صدمت نزنم میگم ک فرق دارم) sara:️
من واقعا دوست داشتم کنارت باشم بغلت کنم و انقدر تو بغلت بمونم کهخسته شیم، بعدش بریم بیرون بگیم ،بخندیم، واسم شعر بخونی، بریمعکس بگیریم، موهامو ببافی، کنارت بخوابم، فیلم ببینیم، دیونه بازی دراریم .نمیدونم، هرچی که تو این مجازی نمیشه انجام داد.من واقعا دوست دارم کنارت بودم...️