ڪاش میتونستم چشماتو قاب بگیرم رو تڪتڪ دیواراے خونہ نقاشیش ڪنم و بفهمم چشات رو دیواراے آسمونِ شبہ من میتونم ماہ چشمات رو هر شب تو گلدوناے قلبم بڪارم و مواظبش باشم آخہ میخوام بوے دوست داشتنت اونجا رو خونہ ڪنہ میخوام قلبم خونهی تو باشہ🫀💙️
تــو را دیــدمــت... بعد عــمــری سلام ببین اشـــک شــوقــی که ریزد مـــدام مــانـــدم یا نــمــانــدم به پای تو مــانــدم یا نــمــانــدم (( آمدی جانَـــــم به قُربانَــــت ولی حالا چـــرا؟ بی وَفا حالا که من اُفتاده ام از پا چــــرا؟ اُفتاده ام از پا چــــرا؟ ))️