اینکه آدم ها شبیه خودشون نیستند شکی نیست؛اما کاش حداقل شبیه دروغاشون بودند.....
️اشتباهم این بود واس تنها نشدن وقتم رو حروم کسایی کردم که تنهاترم کردن...!
️دو مدل آدم نميتونن تو چشات نگاه كنن :
كسی كه داره يه دروغی رو پنهان ميكنه
و كسی كه يه عشقی رو پنهان ميكنه .
طُ مَعروفی بِح خآلِقی کِح دِل بُرد اَز خُدآوَندَش... مَنَم شَهری کِح مَعروف اَست بع بآرآن هآیِ یِک بَندَش:)
️آدم مگ دُخترشو اذیت میکنه بابایی.؟️
سریع نباشی، چون دروغا زودتر از حقایق پخش میشن.
️
میگه همیشه باهام بوده،پس چرا من ندیدمش؟!
️تنها بودنتو جشن بگیر!✨ تو لایق اینی که حرفای الکی بقیه رو نشنوی #𝑏𝑖𝑜
️❰ 🌸🌍 ❱ 𝑪𝒆𝒍𝒆𝒃𝒓𝒂𝒕𝒆 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒍𝒐𝒏𝒆!𝒀𝒐𝒖 𝒅𝒆𝒔𝒆𝒓𝒗𝒆 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒂𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒐𝒏𝒔𝒆𝒏𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔...
یعنی بری از فرعون هم بپرسی بزرگ ترین مشکلت چیه؟مبگه زیادی مهربونم!😐
️عاشق باشیا اونم باشه ها ولی نباشه نگرانش باشیا اونم باشه ها ولی نباشه غیرتی باشیا اونم باشه ها ولی نباشه دروغاش قشنگه مگه نع ...💔⚰
️
از گوش دادن به یه مشت حرف دروغ لذت میبرم، وقتیکه حقیقت رو میدونم...
I love listening to lies, when I know the truth...
زمان اونقدر عجیبه که ممکنه دیدن آدمی رو برات عادی و بیاهمیت کنه که یه روزی با دیدنش ضربان قلبت میرفت رو هزار.
️یَکهو صِداعِش قحطْ بُوتْ...! :/😏 ️
تا حرف از صداقت شد:*
یهو صداشون قطع شد😏...:/
گفت : تا امروز دیدی ، من دلی را بشکنم؟؟
بغض کردم
خود خوری کردم
نگفتم بارها...
این شهر پر از صدای پای مردمیست، که آنچنان که تورا میبوسند،طناب دارت را میبافند✨🎶
️بارون نیا زمین جای قشنگی نی به قریبه زدم از رفیق خوردم 😕😞
️°هیچ کس هیچ چیز را واقعا فراموش نمیکند. فقط آدمها یک وقتهایی از به یاد آوردن خسته میشوند°《🥀🌈😔》
️ما تو جهانی پر از واژه زندگی میکنیم، اما هرچی بیشتر حرف میزنیم بیشتر از حقیقت فاصله میگیریم .️
چقدر میتوانی برای زمانِ مناسبِ آمدن صبر کنی؟
همانقدر که عاقلی
همانقدر که عاشق نیستی.
افشین یداللّهی️
️