دنیا چقدر قشنگ میشد اگه آدم ها مسعولیت حرف ها و رفتار هاشونو به عهده می گرفتند اگر هرکس به اندازه فهمش سخن میگفت و اگر هم،هر کس به اندازه سنش شعور داشت...
️الهی من قربون همتون برم که تو شرایط بدم کنارم نبودین(: |•💳😹♥️🌿📿🩸]♡
️از محبت خارها شاخ میشوند ، اون قدیم بود گل میشدند😏
️تا خودمونو زیر پا له کنن...😕️
خوشبحال غذا چون حس هیچ کس نسبت بهش دروغ نیست😊
️. کمتر اعتماد کن تا کمتر ناامید بشی... ◍⃟♥️ ⌞ ⌝ .
️Trust less to be less disappointed...
اعتماد مثل دومینو میمونه.... حالا دستت بخوره پات بخوره عمدا بزنی یا هرچی.... وقتی ریخت دیگه کار از کار گذشته😞😔
️ناراحتم چون یکی میگفت همه زندگیشم...
ولی الان زندگیش یکی دیگست:)...😓💔
منم حال خرابمو به دیوونگی خودم زدم...️
🐼
- بعضیآم بال ندآࢪטּ ولے قشنگ میپࢪטּ بآ همہ!😹➰
یہ عڋه آڋݦ هــڛٺݩ...
ڪہ ݥیڤهݥݩ ، ݩڤهݦݩ
أݦا ݩݦے ڤهݦݩ ڪہ…
مإ ݦیڤهݦیݥ ݩڤهݦݩ ꙰٭
محدود کردن بیش از حد ادما فقط ازشون یه دروغگو میسازه:)
️گاهی وقتا، شنیدن یه دروغ از زبون بعضی از آدما، بیشتر از خود دروغ ناراحتت میکنه …
️
به دو نفر بیشتر تو زندگیت نمیتونی اعتماد کنی ، اونی که تو اینه میبینی و اونی که بالاسرته... 💫✌
️⃤🌻 به هر کسی اعتماد نکن زندگی پر از آدمای فیک و تقلبیه 🙃
️ᴅᴏɴ'ᴛ ᴛʀᴜsᴛ ᴀɴʏᴏɴᴇ ʟɪғᴇ ɪs ғᴜʟʟ ᴏғ ғᴀᴋᴇ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ
_مياى جرعت حقيقت بازى كنيم؟ +ارع _جرعت يا حقيقت؟ +حقيقت:/ _بزرگترين دروغى كه تا حالا گفتى چيع؟ +اينكع حالم خوبه:)
️هرکه بدما ب خلق گوید ما خوب او ب خلق گوییم تا هر دوی ما دروغ گوییم
️سرم قربان آن دشمنی که بویی از وفا دارد،،💔
️من به روزهای شاد مشکوکم:[😕
️یسریام اینطورین
دروغی شاهکار در کالبد صداقت :)
تُن ماهی خوردیــــ فاز نــــــــهــــــنــــــگـــــــ برداشـــــــتـــــت
️زيادی مهربون نباش، چون اسمتو میذارن احمق🌙
️Don't be too nice, they'll call you stupid✨
بهترین چیز در بدترین دورهی زندگیت اینکه رنگ واقعی تموم آدمایی که برات اهمیت داشتن رو میبینی...
️شخصی بد ما به خَلق میگفت ما چهره ز غم نمی تراشیم /ما خوبی او به خلق گفتیم تا هر دو دروغ گفته باشیم
️سُّـڪوت ـدُّنیا رُّ فَّرا مےگِرِفت،
اَّگہ هیچڪَّس !×ـدُّروغـ×! نِّمےگُّفت 🚧⚡
,𝙎𝙞𝙡𝙚𝙣𝙘𝙚 𝙥𝙚𝙧𝙫𝙖𝙙𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙤𝙧𝙡𝙙●
↶🍃🌓 𝚒𝚏 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚕𝚒𝚎𝚍
_-به خدا-اعتماد دارمم._چند بار میپرسین💅🏼👧🏻️