من از دست دیزنی عصبانیم 🙎🏻♀️ من آرزوی یک ستاره دنباله دار داشتم💫🧚🏻♀️🧜🏻♀️ ولی بهش نرسیدم هرگز..... الان من دیگه آرزو ی یک ستاره دنباله دار ندارم......🥀️
من خیلی دوست دارم با رفیقام با ادب باشم اما تا باهاشون یکم با ادب میشم اونا احساس میکنن کع یکی دیگه شده رفیق صمیمیم و دارم برای اینا چوس کلاس میام و من بدبختو به بارون فوش میبندن هعی 🤧🤦🏻♀️😐🤣🤣🤣️