جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های بلند خودکشی / بهترین متن خودکشی [پیشنهادی]

206 پست
متن های خودکشی گلچین بصورت بلند , تعداد 206 متن خودکشی به ترتیب بهترین ها برای کپشن و متن های بلندمتن های بلند خودکشی / بهترین متن خودکشی [پیشنهادی]
غمگین مرگ خودکشی خودکشی - جدیدها خودکشی انگلیسی کوتاه خودکشی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
این روزا بیشتر از همیشه میخوابم و هیچ‌کاری نمیکنم ؛)
بیشتر از همیشه ساکتم و بیشتر از همیشه تحت فشارم :)
بیشتر از همیشه از دست آدمای دور و برم ناراحت میشم :)
طبق معمول با هیچکس راجع‌ بهش صحبت نمیکنم :)
بیشتر از همیشه تو خودم میریزم و بیشتر از همیشه از حال و روزم متنفرم! =)️
5.0
غمگین دخترانه خودکشی
بیمارستانꔷ͜!↶🚑↷
اطاق‌عملꔷ͜!↶🏥↷
شوکꔷ͜!↶🙇🏿‍♀↷
خط‌صافꔷ͜!↶💤↷
ی‌‍ه‌بوق‌ممتدꔷ͜ꔷ
ی‌‍ه‌ملافه‌ی‌سفیدꔷ͜ꔷ!
سرد خونهꔷ͜ꔷ!↶🖤
قبرستونꔷ͜ꔷ!↶⚰↷
سرخاکꔷ͜ꔷ!
صداꔷ͜ꔷ!🖤
اشکꔷ͜ꔷ!🖤
جیغꔷ͜ꔷ!🖤
گریهꔷ͜ꔷ!
پایان‌نفس‌کشیدنمꔷ͜ꔷ💔️
4.9
غمگین تیکه دار خسته خودکشی
نصب برنامه اندروید تاوبیو
+مَن قآتِلَم...
_قآتِل کی؟
+قآتِل دِلَم:)
_پَس چِرآ اِعدآمِت نَکَردَن؟
+دِلَم مَظلوم بود
+سآکِت بود
+کَسیو نَدآشت
+وآسه هَمین وَقتی مُرد
+هیچکی نفهمید️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی خودکشی
ما توی این دنیا قضاوت شدیم
چ کاار خوب کردیم ، چ کار بد ، سیگار کشیدیم ، به خودکشی فکر کردیم افسرده شدیم اشک ریختیم
ولی یک بار نپرسیدن این چِشِه چرا اینطوری شدی میدونید چرا چون خودشون ما رو به این حال انداختن
از عشق خوردیم
از خانواده خوردیم
از مردم
از رفیق
از این دنیا
ولی
ولی ما کسی رو قضاوت نکردیم
خیلی حرفه جمله ی آخر و ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰بار بخونش 🖤🚬️
5.0
غمگین تنهایی خانواده حقیقت خودکشی
مشابه ها
برمزارم گريه كن اشكت مرا جان ميدهد
ناله هايت بوى عشق و بوى باران ميدهد
دست بر قبرم بكش تا حس كنى مرگ مرا
دست هايت دردهايم را تسلا ميدهد
وقت رفتن لحظه اى برگرد قبرم را بين
اين نگاه اخرت اميد ماندن مى دهد ...🖤🕊🥀️
4.2
غمگین تنهایی خودکشی پسرانه
نام : غم
نام خانوادگی : تنهایی
محل تولد :جهنم
شغل :بدبختی
جرم :به دنیا اومدن
محکومیت : حبس تا مرگ
آدرس :غمستان،میدان غم، چهاراه تنهایی،خیابان مرگ🤟🚶‍️
4.9
غمگین خودکشی
من دختر خیلی شادی بودم، همیشه میخندیدم، برونگرا بودم اجتماعی بودم با خانواده ام رابطه خوبی داشتم
ولی تو منو تبدیل کردی به یه ادم دپ درونگرا و گوشه گیر که همیشه تو تاریکی اتاقش گریه میکنه و عکساتو بغل میکنه://
به معنای واقعی زندگیمو نابود کردی؛
مرسی ک اومدی تر زدی تو زندگیم و رفتی دلبرم:)!! ️
4.9
غمگین تنهایی خجالتی دلتنگی خودکشی
-مثلا‌اگه‌یـ روز‌بمیرم ..͜
▹دلتون‌بر‌اخندعام🖤⃟🔪'
▹قهر‌کردنام‌🕷⃟🕸'
▹مسخره‌بازیام‌📓⃟🖇'
▹حرفام‌🚶🏿‍♀️⃟👣'
▹فحشام🗝⃟🥀'
▸تنگ‌نمیشح‌!?️
5.0
غمگین خسته نامردی خودکشی
میدونین بدترین قسمت افسردگی اونجاییه که تا زمانی اولشه کسی توجه نمیکنه همه میگن بخاطر هورموناشه. تا زمانی که اون ادم خودکشی کنه و برای همیشه بخاطر همون چیزی که بهش گفتن هورمون بره.بعد همه تازه پروفایلاشونو مشکی میکنن اسمتو میزنن بیوگرافیشون و یهو شبیه عذادار ها میکنن خودشونو. روی قبرتو پر گل میکنن در حالی که هیچ وقت حالتو نپرسیدن. هیچ وقت یک شاخه گل بهت ندادن و هیچ وقت براشون مهم نبودی.یهو همه میشن دوست صمیمیت:)️
4.9
غمگین خسته خودکشی
پ‍‌س‍‌ر ا‍ز #د‍خ‍‌ت‍‌ر پ‍‌رس‍‌ی‍‌د ↓
ا‍گ‍‌ه م‍‌ن #ب‍‌م‍‌ی‍‌ر‍م چ ح‍‌س‍‌ی پ‍‌ی‍‌د‍ا م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‌ی/؟
د‍خ‍‌ت‍‌ر ب ش‍‌و‍خ‍‌ی گ‍‌ف‍‌ت ↓
خ‍‌و‍ش‍‌ح‍‌ال م‍‌ی‍‌ش‍‌م‍🙂😂👐🏻
ف‍‌ر‍د‍ا‍ی ا‍و‍ن ر‍و‍ز #ج‍‌س‍‌د پ‍‌س‍‌ر و پ‍‌ی‍‌د‍ا ک‍‌ر‍د‍ن ک ت‍‌و د‍س‍‌ت‍‌ش ی #نامـ‌ه ب‍‌و‍د ↓
{ ب‍‌ر‍ا‍ی #خ‍‌و‍ش‍‌ح‍‌ال‍‌ی‍‌ت ه‍‌ر ک‍‌ا‍ر‍ی م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‌م #د‍ل‍‌ب‍‌رک‍‌م }
ب‍‌ا آد‍م‍‌ای م‍‌ه‍‌م ز‍ن‍‌د‍گ‍‌ی‍‌ت‍و‍ن ه‍‌م‍‌چ‍‌ی‍‌ن #ش‍‌و‍خ‍‌ی ن‍‌ک‍‌ن‍‌ی‍‌د🙂️
5.0
غمگین جدایی نامردی خودکشی قهر

زِندِگیمون شُدِه خَندِه هایِ مَصنوعی...
لا بِ لای دَردایِ واقِعی.!🩶️
4.9
𝓞𝓾𝓻 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓱𝓪𝓼 𝓫𝓮𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓪𝓻𝓽𝓲𝓯𝓲𝓬𝓲𝓪𝓵 𝓵𝓪𝓾𝓰𝓱𝓽𝓮𝓻
𝓑𝓮𝓼𝓲𝓭𝓮 𝓻𝓮𝓪𝓵 𝓹𝓪𝓲𝓷.!
غمگین زندگی خسته
خوبم مثل مریضی که گفت خوبم روز بعدش مرد.....(:️
4.3
فلسفی تنهایی پوچی مرگ خودفریبی تناقض
این عبارت کوتاه، یادآور اشعار نیما یوشیج است که در...

خودفریبی و مرگ: نگاهی فلسفی:

این عبارت کوتاه، یادآور اشعار نیما یوشیج است که در آن‌ها تناقض و پوچی زندگی به زیبایی به تصویر کشیده شده. این حسِ «خوب بودنِ» در آستانه‌ی نیستی، نشان‌دهنده‌ی خودفریبی و تلاش برای پنهان کردنِ آسیب‌پذیری است.

راهکار:

در مواجهه با احساسات پیچیده، سعی کنید آن‌ها را به جای انکار، بپذیرید و با خودتان صادق باشید. این شفافیت به شما کمک می‌کند تا مسیر بهبودی را پیدا کنید.

هم سن و سالامو که می‌بینم ؛ حس می‌کنم خیلی عجیب و منزوی‌ام ، نه اکیپی دارم ، نه هر روز کافه گردی میکنم ، نه دوستی های بلند مدت دارم ، نه کویر و طبیعت میرم تنها شباهتم به هم سنام فقط سنمه :)))️
5.0
غمگین نامردی خسته خودکشی
رفتم کل اعضای بدن رو اهدا کردم.

اگ سکته مغزی کردم
همه بدن رو اهدا کنین بجز قلبم
اخه هرچی کشیدم از قلبم بود
بره ت سینه هرکس بدتر نفرینم میکنه......... 💔🥀️
5.0
عاشقانه غمگین نامردی دلتنگی خودکشی
#شب=بیدار🌚
-روز= #بیکار🌝
- #غذا=بی میل🙂
-بیرون= #نع🗣
- #گوشی=سایلنت🔕
-لباس= #کثیف👕
- #دستا=زخمی🙂
-چشا= #سیاهی میرع👀
- #رفیقا=فلن نباشن بعترع⁦🚶🏿‍♂️⁩
-مامان=فقط میبینه #اشک میریزه👁💧
-بابا= #نیست که ببینه🙄
- #عکسا=سوختن🎇🔥
-عطرا= #شکستن🙃
- #لباسا=پارع شدن👕
شیشع ها= #خورد شدن👣
- #دستا =بی حس شدن🙂
-خونا= #جاری شدن🖤
- #جسم =بی حال شد🚶
-چشا= #تار شد👀
- #گوشا =کرشد👂
-بدن= #ول شد🍃
- #مامان=لال شد🥀
-اتا️
4.9
غمگین خودکشی
اتاقش بوی خودکشی میداد، بغلش که میکردی بوی ناراحتی مشامت را آزار میداد، چشمانش، آه از چشمانش، برای اولین بار چیزی را نشان نمیدادند اما اگر به آنها خیره میشدی متوجه میشدی که هر شب میگریند، با وجود تمام این‌ها میگفت زندگی ادامه داره، نمیدانم چه چیزی در این زندگی کوفتی دیده بود که امیدوار بود، اگر از ناامیدی رو به مرگ بودی یک ساعت پای صحبت‌هایش مینشستی به تمام وجودت امید به زندگی تزریق میکرد.چجوری از بوی خون خسته نمیشد.️
5.0
غمگین تنهایی نامردی زندگی خودکشی
این روزا من سیاه می‌پوشم
شما رنگی
من شبا بیدارم و گریه میکنم
شما با خیال راحت خوابید
ولی می‌رسد روزی ک
من سفید می‌پوشم و شما سیاه
من با خیال راحت میخوابم
شما بیدار و گریه میکند
🙂️
5.0
غمگین خسته سکوت خودکشی
تنها چیزی که میتونه الان حالمو خوب کنه
یک تصادف
یک کما
یک جمله "مرحوم عمرشو داد به شما"

4.7
غمگین خسته خودکشی
#من عادت کردم کسی نگرانم نباشه؛❤️‍🩹
# عادت کردم کسی سراغمونگیره...! ❤️‍🩹
#عادت کردم تنها باشم تا بعدکسی منت محبتشو روم نزاره❤️‍🩹
# عادت کردم شبا بدون شب بخیر بخوابم...❤️‍🩹
# عادت کردم منتظرزنگ کسی نباشم... ❤️‍🩹
#عادت کردم دلتنگ بشم ودلتنگم نشن...❤️‍🩹
# عادت کردم بی دلیل بخندم وبادلیل گریه کنم...❤️‍🩹 #عادت کردم زندگی نکنم...!❤️‍🩹
#سخته ولی❤️‍🩹
،عادت کردم*_*️ ❤️‍🩹

بیو💊️
5.0
غمگین تیکه دار خسته لاشی خودکشی
خ‍‌ودک‍‌ش‍‌ی م‍‌ی‍‌ت‍‌ون‍‌ه‍ #ب‍‌ه‍‌ش‍‌ت ب‍‌اش‍‌ه‍ واس‍‌ه‍ ک‍‌س‍‌ی ک‍‌ه‍ زن‍‌دگ‍‌ی‍‌ش #ج‍‌ه‍‌ن‍‌م‍‌ه‍ .🖤

| ش‍‌وک‍‌ول‍‌ات‍ ت‍‌ل‍‌خ🍫 |️
4.9
غمگین بهترین ها خسته خودکشی
گریه‌میکند،فریاد‌میزند،دست‌هایش‌را‌زخمی‌می‌کند،
قلبش‌تیر‌میکشد،دلتنگی‌به‌او‌فشار‌اورده،
اما‌همین‌که‌حالش‌را‌می‌پرسند‌می‌گوید،‌
"من‌خیلی‌هم‌حالم‌خوبه‌فقط‌ولم‌کنید‌برید؛"️
4.9
غمگین خسته خودکشی
تو رو جوری دوستت دارم که اگه یه روز بخوام با آدما فاصله بگیرم یا ازشون دوری کنم با خودم میبرمت
جوری دوستت دارم که هیچوقت از
بغل کردنات و نوازشات و حرفات و هرچیزی که مربوط به توئه خسته نمیشم
جوری دوستت دارم که وقتی ناراحتی داغونم و
وقتی خوشحالی خوشحالم

همه‌ی اینارو یاد بمونه چون تا آخرین لحظه‌ی عمرم فقط تورو دوست دارم:)💗
*تو واسم با بقیه فرق داری؛ تنها کسی که از حرف زدن
باهاش خسته نمی‌شم، تنها کسی که هر روز تو فکر️
5.0
عاشقانه مهربانی دوستت دارم دلتنگی خودکشی
↵یِہ‌قَدَم«🐾⃟🖇»••͡
↵یِہ‌اِرتِفاع«🕷⃟🛒»••͡
↵یِہ‌پَرواز«🎱⃟🔗»••͡
↵یِہ‌ثقوط«🎮⃟⚓️»••͡
↵یِہ‌ضَربِہ«🚊⃟🥄»••͡
↵یِہ‌دَرد«🔌⃟📎»••͡
↵یِہ‌لَحظِہ«🦍⃟⚖»••͡
↵یِہ‌مَرگ«➰⃟⛓»••͡
↵تَموم«✖️⃟🕸️
4.5
↵This step «🐾⃟🖇»••͡ ↵This ascent «🕷⃟🛒»••͡ ↵This flight «🎱⃟🔗»••͡ ↵This crash «🎮⃟ ️»••͡ ↵This blow «🚊⃟🥄»••͡ ↵This pain «🔌⃟📎»••͡ ↵This pleasure «🦍⃟⚖»••͡ ↵This death «➰⃟⛓»••͡ ↵To completion «✖️⃟🕸
غمگین دخترانه خسته خودکشی

تو دلت برام تنگ نشد؟ صبحا وقتی بیدار شدی، شبا موقع خواب، نگاه نکردی ببینی من چی گفتم؟ هیچی نگفتنم دلتنگت نکرد؟ دلت نخواست آهنگایی که گوش کردی رو برام بفرستی؟ دوست نداشتی چیزایی که می‌بینی رو نشونم بدی؟ یعنی هیچ اتفاقی نیفتاد که دلت بخواد درباره‌ش باهام صحبت کنی؟ غذای موردعلاقه‌م رو نخوردی که یادم بیفتی؟ تو اصلا نگران حالم نشدی؟ دوست نداشتی بدونی دارم چیکار می‌کنم؟ اطرافم چی می‌گذره و اصلا کجام؟ تو دلت تنگ نشد؟ تو ن️
4.9
جدایی دلتنگی
فرق اونایی که خودکشی میکنن با بعضی هامون اینه که اونا
از شر جسمشون خلاص شدن ما نه وگرنه هر دو مردیم
اون هم قبل جداشدن از جسمش مرده بود...
اونو نمیبینن اثری ازش نیست اما ما رو میبینن هم خودمون رو خنده هامون رو...️
2.4
غمگین فلسفی خودکشی مرگ درونی تنهایی هویت
این متن به زیبایی تفاوت بین مرگ فیزیکی و مرگ درونی...

خودکشی و مرگ درونی: در جستجوی هویت:

این متن به زیبایی تفاوت بین مرگ فیزیکی و مرگ درونی را به تصویر می‌کشد. اغلب، پیش از آنکه فرد به فکر خودکشی بیفتد، احساس 'مرگ' درونی را تجربه می‌کند. این حس می‌تواند ناشی از تنهایی عمیق، فقدان هدف یا احساس عدم تعلق باشد.

راهکار:

اگر احساس پوچی و تنهایی می‌کنید، به دنبال فعالیت‌هایی باشید که به شما معنا و هدف ببخشند. این می‌تواند کمک به دیگران، یادگیری یک مهارت جدید یا کشف جنبه‌های جدیدی از خودتان باشد.