جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های خودکشی / جدیدترین متن خودکشی [خرداد 1405]

2129 پست
متن های خودکشی جدید , تعداد 2,129 متن خودکشی به ترتیب جدیدترین ها برای کپشن بیو پست و.. متن های خودکشی / جدیدترین متن خودکشی [خرداد 1405]
غمگین مرگ خودکشی خودکشی انگلیسی کوتاه خودکشی بلند خودکشی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
هردو تبدیل شده ایم به برگه هایی برای خ‍‌ط‍‌ا‍‌ط‍‌ی 🙃✨️
4.9
غمگین شعر خودکشی
نصب برنامه اندروید تاوبیو
هر لحظه را زندگی کن...
حتی اگر کسی در دنیای تو برای تو قهرمان نباشد...

در پی شناخت خودت باش...

که اگر به دنبال شناخت خود باشی..‌.
زندگی زیباتر است...

🏁🏆🏁

📖 RAP TEXT 7 📚️
5.0
موفقیت شعر زندگی خودکشی انگیزشی
مشابه ها
چند هزار ساله داره از نسل انسان ها میگذره

ولی هیشکی نفهمید زیبایی انسان ها به درونشونه❤️‍🩹🖤🥀️
5.0
غمگین تنهایی سکوت خودکشی
ﻳﺎ ﺧﻮܥ‌‌ܝ̇‌ﻧࡅ࡙ـ ﻣﻴﻜﻨܩ
ﻳﺎ ﺧﻮܥ‌‌ﺧُﻮܝ‌ࡅ࡙ـ
ࡐ‌ ﺧُﻮܥ‌‌ﻛﺸࡅ࡙ـ
ﻣﻪ ﻟﻴﻠﺎﺟﻤﻮ ﺗﻮـہ
ﻫﺮ ﺟﻮܝ‌ ﺑﺸﻴﻨࡅ࡙ـ
ﺟﻔﺖ ﺷﺸࡅ࡙ـ
ﻫﻨﻮܝ̇‌ܩܢ ﻓﺪߊ‌ﺗܩ
ﻧﺴﺦ ﺻﺪߊ‌ﺗܩ
ﺧﻤﺎܝ‌ ﭼﺸﺎﺗܩ
ﻫﻨﻮ ﺧﺎﻃﺮﺧﻮߊ‌ﺗܩ
5.0
خیانت خسته بی تفاوت خودکشی
ناامید شدن از تو یه احساس ساده نبود، ناامید شدن از تو باعث شد من اعتمادم رو نسبت به آدم‌ها از دست بدم، باعث شد نسبت به همه حرف‌های آدم‌ها شک کنم، باعث شد نسبت به وجود داشتن عشق شک کنم، ناامید شدن از تو باعث شد تموم باورهای من نابود شن عزیزم.️
5.0
غمگین عشق یک طرفه دلتنگی خودکشی
ولی پسر خوب چیکار کردی با من لعنتی میگفتی. نمیزارم هیچکس بهت آسیب بزنه ولی خودت با رفتنت بهم آسیب زدی لعنتی (:️
5.0
غمگین دروغ نامردی خودکشی
دیگـِ نیازی نیست نِگَران‌ مَن باشی
دیگـِ نیازی نیست اِحساسـِ گُناه کُنی
بَرایـِ خُوشحال بودَن
تـُ لایِقِ اینی کـِ با اون باشی
هیچ وِرژِن خوبی از مَن وُجود نَدارهـ️
5.0
ᵈᵒⁿ'ᵗ ⁿᵉᵉᵈ ᵗᵒ ᵃᵇᵒᵘᵗ ᵐᵉ ᵃⁿʸᵐᵒʳᵉ
ʸᵒᵘ ᵈᵒⁿ'ᵗ ⁿᵉᵉᵈ ᵗᵒ ᶠᵉᵉˡ ᵍᵘⁱˡᵗʸ ᵃⁿʸᵐᵒʳᵉ
ᵀᵒ ᵇᵉ ʰᵃᵖᵖʸ
ʸᵒᵘ ᵈᵉˢᵉʳᵛᵉ ᵗᵒ ᵇᵉ ʷⁱᵗʰ ʰⁱᵐ
ᵀʰᵉʳᵉ ⁱˢ ⁿᵒ ᵍᵒᵒᵈ ᵛᵉʳˢⁱᵒⁿ ᵒᶠ ᵐᵉ
غمگین عصبانی خسته زندگی خودکشی
هیـچ وِرژِن خُوبی از مَن وُجود ندارهـ....!️
5.0
𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒊𝒔 𝒏𝒐 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒗𝒆𝒓𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒐𝒇 𝒎𝒆
غمگین شیطنت حقیقت خودکشی
یـروزیـ،با گریـه بـ پیـامـام خیـرع میشی؛ اما اون موقـع دیگـ خیـلیـ دیـرع(: ️
5.0
غمگین خودکشی
‌این‌ بار بهبود نخواهم یافت؛صداهایی در سرم می‌شنوم و نمیتوانم روی نوشته‌هایم تمرکز کنم؛تا‌ ب حال مبارزه کرده‌ام تا رنگ های روحم را نشانشان دهم اما این آدم ها کور تر از آنند ک من واقعی را ببینند....
-نامه‌ی خودکشی جودی؛ژوئن ۱۸۸۲!️
5.0
غمگین بهترین ها سکوت خودکشی
میخام برم یه خاطره شم واسه همه
یه قاب عکس با یع ربان مشکی کنج خونه های عزیزام ازم بمونه
میخام لباسام بشه یادگاری
عکسام بشه یادگاری
خنده هام بشه خاطره
میخام برم راحتشم از دنیا و آدماش🖤🚶‍♀️️
5.0
غمگین خسته خاطره خودکشی
میدونی چی قشنگه روز تولد و روز مرگت یکی باشه فکرشو کن چقدر جالب میشه😔💔️
5.0
غمگین خودکشی
فکت : میگن آدما اگه خودکشی کنن تو زندگی بعدی توی یک جسم معلول یا کم توان ،، با خانواده سخت گیر و سطح پایین تری متولد میشه🫠❤️‍🩹️
5.0
غمگین بهترین ها زندگی خودکشی