ولی کاش یکی بود
بهم میگف : بشین رو به روم از چیزایی بگو که فکر میکنی واسه هیچکس مهم نیست ، هیچکس نمیفهمه :)️
بهم میگف : بشین رو به روم از چیزایی بگو که فکر میکنی واسه هیچکس مهم نیست ، هیچکس نمیفهمه :)️
5.0
غمگین تنهایی حقیقت خسته خودکشی