جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بیو خودکشی و مرگ / متن کوتاه خودکشی [پیشنهاد ]

2129 پست
بیو خودکشی و مرگ / بیو های کوتاه در مورد خودکشی و مرگ و مردن و تسلیت / متن های کوتاه زیبا خودکشی و مرگ عزیزان
غمگین مرگ خودکشی - جدیدها خودکشی انگلیسی کوتاه خودکشی بلند خودکشی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
کنار پنجره سیگار میکشید،خسته بود
آنقدر خسته که فراموش کرد
بعد از آخرین پُک باید ته سیگارش را از پنجره پرت کند، نه خودش را...️
4.3
غمگین تنهایی خسته زندگی خودکشی
نصب برنامه اندروید تاوبیو
مشابه ها
زن‍‌دگ‍‌ی‍‌م‍‌ون از اون‍‌ج‍‌ای‍ی ت‍‌ل‍‌خ ش‍‌د..
ک‍ه ارزوم‍‌ون خ‍‌واس‍‌ت‍‌ن م‍‌رگ ش‍‌د..️
5.0
غمگین زندگی خودکشی
‌ بہ قول شایع:🤍

دیر میفهمے زندگے نڪردے و شیش دُنگ حواست بہ «چے میشه»ها بوده..!🩶


5.0
غمگین متفرقه خودکشی
ولی آقای قاضی ، خیلی از ما ها فقط بخاطر اینک خودکشی گناهه هنو نفس میکشیم🖤😕️
5.0
But Mr. Qazi, many of us are still breathing because suicide is a sin🖤
غمگین تنهایی حقیقت خودکشی
خودم میخوام خودکشی کنم
بعد یکی دیگه ک میخواد این کارو میکنه میام از زیبایی های زندگی و حرف های آرامش دهنده میزنم:///
هعی
کاش درک میشدم️
4.9
غمگین دخترانه خسته خودکشی
‍م‍‌ن اگ‌‍ه ‍ب‍‌م‍‌ی‍‌ر‍م‍‌م م‍‌ا‍م‍‌ان‌ب‍‌ا‍‌ب‍‌ام س‍‌ر ‍ق‍‌ب‍‌ر‍م ب‍‌ا گ‍‌ریه م‍‌یگ‍‌ن ، پ‍‌ا‍ش‍‌و ب‍‌بی‍‌ن ب‍‌چه ‍ه‍‌ای ‍م‍‌ر‍دم چ‍‌ط‍‌و‌ری ‍ز‍ن‍‌ده م‍‌ی‍‌م‍‌ون‍‌ن ‍و‍‍ل‍‌ی طُ‍ نه :)
‌Nachts laufen wir vor dem schlaf davon, morgens wachen wir auf :)️
5.0
شاخ غمگین خودکشی لاتی مغرور
عّین یِه حَّقیقَّتِه؛ بودَّن یّآ نَّبودَّنم هّیچ وَّخ واسِه کَّسی مُهم نیّس'!️
5.0

This is a fact, whether I was or not is never important to anyone
غمگین تنهایی خسته حقیقت خودکشی
من دختر خیلی شادی بودم، همیشه میخندیدم، برونگرا بودم اجتماعی بودم با خانواده ام رابطه خوبی داشتم
ولی تو منو تبدیل کردی به یه ادم دپ درونگرا و گوشه گیر که همیشه تو تاریکی اتاقش گریه میکنه و عکساتو بغل میکنه://
به معنای واقعی زندگیمو نابود کردی؛
مرسی ک اومدی تر زدی تو زندگیم و رفتی دلبرم:)!! ️
4.9
غمگین تنهایی خجالتی دلتنگی خودکشی

#دهه_هشتاد🚶🏼‍♀️💔
نسل #مزخرفے بودیم!
نسلے ڪه همه زندگیشون‍ #گوشیه!
نسل انتخاب بین‍ ‍بد و بدتر‍:)
دل ب هرڪے دادیم، قبل از ما دل ‍ داده بود :)
نسل دیدن‍ ‍عشقت کناࢪ یکے دیگ)
نسل #آرزوهایے ک تا آخرش ب دل موند :
نسل آهنگ‌های #سوزناک
نسل #فضای مجازی از سر بی‌کسی
نسلی ک ناله‌های همدیگه رومیفهمیم بود :)
نسلی ک ناله‌های همدیگه رو فقط #لایک می‌کنیم :)
یادمون‍ ‍ باشه وقتی ب جهنم رفتیم بگیم؛
-یادش بخیر اون دنیا هم‌‌ #جهنمی ️
5.0
غمگین خسته خودکشی