جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بیو خودکشی و مرگ / متن کوتاه خودکشی [پیشنهاد ]

2129 پست
بیو خودکشی و مرگ / بیو های کوتاه در مورد خودکشی و مرگ و مردن و تسلیت / متن های کوتاه زیبا خودکشی و مرگ عزیزان
غمگین مرگ خودکشی - جدیدها خودکشی انگلیسی کوتاه خودکشی بلند خودکشی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
روزی‍ میرسه‍
که ش‍‌م‍‌ا س‍‌ی‍‌اه‌ م‍‌ی‍‌پ‍‌‍‌وش‍‌ی‍‌ن
و م‍‌ن س‍‌ف‍‌ی‍‌د:)))))️
5.0
Rozi mirese,ke shoma siah miposhin va man ((((((:sefid
غمگین عصبانی خودکشی آرامش
نصب برنامه اندروید تاوبیو
مشابه ها
↵یِہ‌قَدَم«🐾⃟🖇»••͡
↵یِہ‌اِرتِفاع«🕷⃟🛒»••͡
↵یِہ‌پَرواز«🎱⃟🔗»••͡
↵یِہ‌ثقوط«🎮⃟⚓️»••͡
↵یِہ‌ضَربِہ«🚊⃟🥄»••͡
↵یِہ‌دَرد«🔌⃟📎»••͡
↵یِہ‌لَحظِہ«🦍⃟⚖»••͡
↵یِہ‌مَرگ«➰⃟⛓»••͡
↵تَموم«✖️⃟🕸️
5.0
غمگین خسته خودکشی آرامش
هرقلبی...!
قاتل خودشو دوست دارع :(🖤🪽️
5.0
🪽🖤Every heart loves its killer
غمگین خودکشی
ن‍‌ی‍‌ازم‍‌ن‍‌د #خ‍‌اب‍‌ی ک‍‌ه ب‍ع‍‌دش چ‍‌ی‍‌زی #ی‍‌ادت ن‍‌ی‍‌اد.️
5.0
غمگین تنهایی خودکشی
- مدرسه كِ ميرفتيم . .
هربار كِ دفتر مشقمون رو جا ميذاشتيم
معلممون ميگفت:
‹مواظب باش خودتو جا نذارى ›
و ما ميخنديديم و فكر ميكرديم نميشه
خودمونو جا بذاريم ؛
بزرگ كِ شديم بارها و بارها
يه قسمت از خودمون رو جاگذاشتيم ؛
توى يه خيابون ، توى يه خاطره :)!️
4.1
شاخ غمگین حقیقت خسته خودکشی
𝘐 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘥𝘪𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘥𝘢𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬 :)

ی‍‌ه‌روزی‌م‍‌نم‌م‍‌یرم‌و‌دی‍‌گه‌ه‍‌یچ‍‌وق‍‌ت‌ب‍‌رنم‍‌یگردم:)🖇
5.0
تنهایی خودکشی
م‍‌ج‍‌ازی‍‌ه د‍ی‍‌گ‍‌ه #ش‍‌ب م‍‌ی‍‌خ‍‌و‍اب‍‌ی #ص‍‌ب م‍‌ی‍‌ب‍‌ی‍‌ن‍‌ی ب‍‌ل‍‌اک ش‍‌دی:)🚶‍♀️🖤️
5.0
خیانت دلتنگی مغرور خودکشی
از مرگ میترسم
فقط بخاطر اشک های مادرم..
وگرنه انقدر از زندگی سیرم که روز مرگم را جشن می گیرم!️
5.0
غمگین خودکشی مادر
-هیچکَس‌نِمیـ؋ـَهمِه‌گِرِیِه‌کَرבی!⇃̄❬🙁⃢🖤̄❭⇂
-هیچکَس‌نِمیـ؋ـَهمِه‌ناراحَتی!⇃̄❬🌙⃢🖤̄❭⇂
-هیچکَس‌نِمیـ؋ـَهمِه‌ـבاری‌ـבَرב‌میکِشی!⇃̄❬🍶⃢🖤̄❭⇂
-وَلی‌وَقتی‌اِشتِباه‌کُنی‌هَمِه‌میـ؋ـهمن:)⇃̄❬🐍⃢🖤̄❭️
5.0
غمگین تنهایی دلتنگی خودکشی
ما توی این دنیا قضاوت شدیم
چ کاار خوب کردیم ، چ کار بد ، سیگار کشیدیم ، به خودکشی فکر کردیم افسرده شدیم اشک ریختیم
ولی یک بار نپرسیدن این چِشِه چرا اینطوری شدی میدونید چرا چون خودشون ما رو به این حال انداختن
از عشق خوردیم
از خانواده خوردیم
از مردم
از رفیق
از این دنیا
ولی
ولی ما کسی رو قضاوت نکردیم
خیلی حرفه جمله ی آخر و ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰بار بخونش 🖤🚬️
5.0
غمگین تنهایی خانواده حقیقت خودکشی
‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌
𝑰 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒔𝒐 𝒉𝒂𝒓𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒏𝒐 𝒐𝒏𝒆𖥲

‌ ان‍‌ق‍‌در ال‍‌ك‍‌ى خ‍‌ن‍‌دي‍‌دم كه وق‍‌ت‍‌ى ناراح‍‌ت‍‌م ك‍‌س‍‌ى ج‍‌دی ن‍‌م‍‌ي‍‌گ‍‌ي‍‌ره:)))️‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌
𝙼𝙰𝚃𝙸𝙽ᵐᵇ⁴️
5.0
غمگین فلسفی قهر خسته خودکشی
طرز خودکشی در هرکس ،منحصر به خودشه...!
یکی ، دیگه شیک ، نمی پوشه...
یکی ، دیگه آرزویی نمی کنه...
یکی دیگه به تحصیل ادامه نمی ده...
یکی دیگه به خودش نمی رسه...
یکی مدام ترانه های غمگین گوش می ده...
یکی دیگه از خودش ، عکس یادگاری نمی گیره...!
یکی محبت نمی کنه...
یکی دیگه محبت نمی پذیره ...!
و...
اینگونه است که اکثر آدم ها در ۲۰ سالگی می میرند و در ۸۰ سالگی دفن می شوند...!🖤

پائولو کوئیلو

4.9
Յուրաքանչյուրի ինքնասպանության եղանակը եզակի է...!
Մեկն այլևս նորաձև չէ...
Մարդն այլևս չի ցանկանում...
Ոչ ոք չի շարունակում սովորել...
Մարդն այլևս չի կարող ինքն իրեն գալ...
Մարդը շարունակում է տխուր երգեր լսել...
Մեկ ուրիշն ինքն իրեն հուշանվերային լուսանկար չի անում...!
Ինչ-որ մեկը չի սիրում...
Ուրիշ ոչ ոք չի ընդունում սերը...
Եվ...
Ահա թե ինչպես են մարդկանց մեծ մասը մահանում 20 տարեկանում և թաղվում 80 տարեկանում

Պա
غمگین تنهایی عشق یک طرفه خودکشی