تو زندگی آدما چند تا «کاش» وجود داره 🙃 مثل کاش هیچ وقت نمیدیدمش کاش هیچ وقت باهاش آشنا نمیشدم کاش میشد برگشت به گذشته کاش هیچ وقت عاشقش نمیشدم کاش .... کاش ....️
آنهایی که ما را ترک می کنند، از خودشان جنازهای باقی می گذارند به نام #خاطره. جنازهای که نه میشود دفنش کرد نه فراموش. از آن پس چنان بردبارانه خاطرهها را بر شانه هامان حمل میکنیم، انگار خودمان پیش از آنها مرده بودیم! همین است که میگویم برای آمدنها و رفتنها مرزی بگذار. مگذار دیر بفهمی که بینِ مرگ و نابودی، فاصله ایست به اندازه ی نبودنِ کسی که عزیز میداشتی..️
عادت کرده ام به کم بودنت ... به دوست داشتنی که برای من نیست ! عادت کرده ام بروی ... برگردی... ببخشم و باز تکرار کنم این حماقت بی پایان را ! عادت کرده ام ... به سردیِ مطلقی که دلم را می لرزاند... نامهربانم! روزی تا ابد خواهی رفت... ✍🏻 و برایت خواهم نوشت : "گاهی هم، ترک عادت موجب مرض نمیشود ️