اهمیت ندادن بهتر از انتقامه . . !🤍
️
𝗜𝗡𝗔𝗧𝗧𝗘𝗡𝗧𝗜𝗢𝗡 𝗜𝗦 𝗕𝗘𝗧𝗧𝗘𝗥
𝗧𝗛𝗔𝗡 𝗥𝗘𝗩𝗘𝗡𝗚𝗘
^^ تنهایی از تو بهتره ^^
️
𝗟𝗼𝗻𝗲𝗹𝘆
𝗜𝘀 𝗕𝗲𝘁𝘁𝗲𝗿 𝗧𝗵𝗲𝗻 𝗬𝗼𝘂
آفرین! همینجوری که به اعداد توجه نکردی،به حرفاشونم توجه نکن
️
دقت کنید مترسک نباشه ...
️
If you loved someone ...
Be careful not to be scared ...
من دیگه نمیترسم!
افرادی رو از دست بدم...
که از از دست دادن من نمیترسن:)
فهم و شعور نعمت نیست، مکافاته
چون مجبوری با کسانی که
ندارنش سر و کله بزنی
سکوت بهترین جواب در برابر آدمهای نادان است.
️
میخوام به فال نیک بگیرم این زندگی رو....خخخ
️توی«خب ک چی»ترین حالت ممکنم :)
💫🤍🙂
سعی نکن گاو رو قانع كني که موز از علف خوشمزه تره🍀🍌
بجاش سعی کن خودت رو قانع كني که
به تو مربوط نمیشه گاو چیو دوس داره چون گاوه!🐮
چون قلب استخون نداره
فک کردی نمیشکنه!؟:))))
فقد بخند و بگو خوب هستم
چون هیچکس درست درکت نمیکنه.
🌾⃤Gül ve iyi olduğunu söyle çünkü
kimse seni doğru anlamıyor
واقعیت اینه که من به گوشی معتاد نیستم...
من معتاد به ادمای توی گوشیمم!(:
من نمیدونم توی کدوم نقطه ی جهان،توی کدوم کاغذ،با کدوم خودکار امضا کردم که باید با کسایی که به علایقم احترام نمیزارن خوب رفتار کنم!
️هرکه میگرداند رو از ما ممنونیم ما😊
️همیشهشادباشجآنــا•••🌖 ﮼مخصوصامقابلِاونايىكه ﮼دوستتندارن... ﮼اينديوونشونميكنه!💫🌝
️