همیشهشادباشجآنــا•••🌖 ﮼مخصوصامقابلِاونايىكه ﮼دوستتندارن... ﮼اينديوونشونميكنه!💫🌝
️☠↻همینـ اینترنتـ رو بهـ صدتـا مثلـ تو ترجیح میدمـ↻☠
️درسته حرفاتون خوردم کرد!
اما خب...
چشامو باز کرد:) ...
همه ما مرده ایم، فقط برخی دفن شدهاند و برخی به اجبار زندگی میکنند.🪔
️𝒲𝑒 𝒶𝓇𝑒 𝒶𝓁𝓁 𝒹𝑒𝒶𝒹, 𝑜𝓃𝓁𝓎 𝓈𝑜𝓂𝑒 𝒶𝓇𝑒 𝒷𝓊𝓇𝒾𝑒𝒹 𝒶𝓃𝒹 𝓈𝑜𝓂𝑒 𝒶𝓇𝑒 𝒻𝑜𝓇𝒸𝑒𝒹 𝓉𝑜 𝓁𝒾𝓋𝑒.🪔
محکم بایست و
باز غمهات رو قورت بده
خودش به موقع "دفع" میشه:)
من احمق نیستم، فقط انقد تنبلم که حاضر نیستم ثابت کنم باهوشم..🗿
️ɪ'ᴍ ɴᴏᴛ ꜱᴛᴜᴘɪᴅ, ɪ'ᴍ ᴊᴜꜱᴛ ꜱᴏ ʟᴀᴢʏ ᴛʜᴀᴛ ɪ'ᴍ ɴᴏᴛ ᴡɪʟʟɪɴɢ ᴛᴏ ᴘʀᴏᴠᴇ ɪ'ᴍ ꜱᴍᴀʀᴛ..🗿
بگذار ببرند و بدوزند و بپوشند،
تو بخند، گوش بده،خیره بمان،هیچ مگو.
-هِممم!🤞🏾☁️ꈍᴗꈍ️
ʙᴇᴄᴀᴍᴇ ᴛʜᴇ ᴏɴʟʏ ᴍᴜsɪᴄ ᴏғ ᴍʏ ʟɪғᴇ 🎶
براى اونايى كه كور رنگى دارن رنگين كمان نباش...
️👑𝔻𝕠𝕟'𝕥 𝕓𝕖 𝕒 𝕣𝕒𝕚𝕟𝕓𝕠𝕨 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕠𝕤𝕖 𝕨𝕙𝕠 𝕒𝕣𝕖 𝕔𝕠𝕝𝕠𝕣𝕓𝕝𝕚𝕟𝕕. . .
به راحتی میتونم نقش اختاپوس تو باب اسفنجی رو بازی کنم؛ همون اندازه بی اهمیت نبست به آدما!🙂
️یادت باشه مین یونگی گفت:«با همه بخند ولی به هرکسی اعتماد نکن...»
️𝗥𝗲𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿 𝗠𝗶𝗻 𝘆𝗼𝗼𝗻𝗴𝗶 𝘀𝗮𝗶𝗱: "𝗟𝗮𝘂𝗴𝗵 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝗼𝗻𝗲 𝗯𝘂𝘁 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝘁𝗿𝘂𝘀𝘁 𝗮𝗻𝘆𝗼𝗻𝗲 ..."
فاقد تعادݪ عصبۍ، درڬ ندارید گمشید . . . !.👨🦯🖖
️کاکتوس اگه اعتماد به نفس تورو داشت سالی یک تن هلو میداد 😏😐
️نگران نباش بعضى وقتها فقط باید بذارى زندگى پیش بره☽∞ 『🥺🖤🥀』
# روسی # روسیه
∂σит уσυ ωσяяу ѕσмєтιмєѕ уσυ’νє ʝυѕт gσттα ℓєт ιт яι∂є
تو زندگی مثل چایی باش ااگع دیر اومدن سمتت سرد شو
️ولی دیکه عوض شدم ؛دیگه از تنهایی نمیترسم💙❄💫
️بهش آب نمیده دست بردارید . .
این جمله زندگی منو نجات داد :)️
️
اونی که لیاقت مارو نداره خب نداره دیگه!!! غصه بی لیاقتی مردم هم ما بخوریم؟!
️اونقدر راحت میتونم آدمارو از زندگیم حذف کنم
که این موضوع گاهی خودمم میترسونه:)
انقدر که حرف زدم
و
گند زدم
تصمیم به سکوت گرفتم
🧠 عقل: اون حتی براش مهمم نیست :))️
Mind: He doesn't even care.
راهنمای زندگی:
اگه چیزی درست نشد
برو بخوابــ🛌🏻ــ
من به هیچکدوم از شما متظاهرا نیاز ندارمــ✯!!
️𝐦𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐡𝐢𝐜𝐡𝐤𝐨𝐝𝐨𝐦 𝐚𝐳 𝐬𝐡𝐨𝐦𝐚 𝐦𝐨𝐭𝐞𝐳𝐚𝐡𝐞𝐫𝐚 𝐧𝐢𝐚𝐳 𝐧𝐚𝐝𝐚𝐫𝐚𝐦シ︎
من نیاز ندارم به تایید تو!
کار خودمو میکنم!‿!
!!ᴍᴀɴ ɴɪᴀᴢ ɴᴀᴅᴀʀᴀᴍ ʙᴇ ᴛᴀɪᴅ ᴛᴏ
✵ᴋᴀʀ ᴋʜᴏᴅᴀᴍᴏ ᴍɪᴋᴏɴᴀᴍ
میخواهی قضاوتم کنی؟
اشتباه میکنی؟
مگر درد هایم را کشیده ای؟
مگر اشک هایم را ریخته ای؟
مگر غصه هایم را خورده ای؟
هر وخ بهت گفتن سنگ نرم نمیشه باور نکن!
من با تمام وجودم دیدم کــ بعد اومدنش دلم نرم شد:(