زندگی آسون نشد... دردا آروم نشد... عشق کسی خاک نشد... خاطره ها پاک نشد... زمان مرهم زخم نشد... نگاه سرد، گرم نشد... سکوت فریاد نشد... قلب ما از این همه درد بی حس ولی دردناک نشد ...:::)))️
شکسپیر یه نصحیت برای تمام عمر ما میکنه و میگه: “من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟ برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم! انتظارات همیشه صدمه زننده هستند.. زندگی کوتاه است پس به زندگی ات عشق بورز.. خوشحال باش و لبخند بزن فقط برای خودت زندگی کن! وقبل از اینکه صحبت کنی، گوش کن قبل از اینکه بنویسی، فکر کن قبل از اینکه خرج کنی، درآمد داشته باش قبل از اینکه دعا کنی، ببخش قبل از اینکه صدمه بزنی، احساس کن قبل از تنفر، ع️