آدمهایی هستند که "خوبند" خوب بودن به خوردشان رفته آمده اند که مهر بیاورند نه جنسیتشان مهم است نه عقایدشان نه سنشان نه تحصیلاتشان آدم های "خوب" همیشه ماندگارند💎🍀✨️
🔻هر کس در ماه رجب در وقت صبح هفتاد مرتبه و در وقت شبانگاه نیز هفتاد مرتبه بگوید "استغفرالله و اَتوبُ اِلیه" و سپس دست ها را بلند کند و بگوید "اللهمَّ اغفِرلی ذُنوبی و تُب عَلَیَّ" اگر در ماه رجب بمیرد خدا از او راضی خواهد بود ️
رسول خدا : هر کس در ماه رجب صد مرتبه بگوید "اَستَغفِرُ اللهَ الَّذی لا اِلهَ اِلّا هُوَ ، وَحدَهُ لا شَریکَ لَهُ و اَتوبُ اِلَیه" و در پایان صدقه ای بدهد خداوند کارش را به رحمت و مغفرت پایان دهد و هر کس چهارصد مرتبه آن را بگوید فضیلت شهیدان را دارد️