من کنارتم تا بتونی درداتو باهام تقسیم کنی و خوشحالت کنم, چه دور چه نزدیک میدونی که حواسم همیشه بهت هست. پس از چیزی نترس و هیچوقت فکر نکن که کسی دوست نداره چون من به اندازه تمام ادما دوست دارم. ️
**یه وقتایی بهش بگید مرسی که کنارمی، مرسی که حواست بهم هست، مرسی که انقدر خوبی و باعث خوشحالی منی. مرسی که هر وقت خواستم کنارم بودی اَمن ترینِ من♥️❤️🤪
یه جمله لری هست که خیلی ققشنگه میگه : "هَرکی نارَه چی تُونی، ذوقِش وِچینَع؟!' معنیش اینه که: هر کی یه نفر مثل تو نداره دقیقا دلش به چی خوشه ؟!' قشنگه مگه نه ؟:)️