نه نقاشم که بتونم نقاشیتو بکشم، نه میتونم برات آهنگ بخونم، نه پول دارم که برات کادوهای گرون بخرم، نه هدفی دارم و نه آرزویی. تنها کاری که میتونم بکنم اینه که با تموم سلول های بدنم دوستت داشته باشم و بهت عشق بورزم. همین. همینقدر بی خاصیت :)️
بغل پدیدهٔ عجیبیست . . . بی شک چیزی فراتر از تماس دو جسم بغل یعنی حق نداری تنهایی غصه بخوری بغل یعنی من کنارتم و حواسم بهت هست و هنگامی که واژه ها برای بیان حرف و احساست ناتوانند بغل شکل میگیرد به خصوص اگر از جنس امن آغوش همانی باشد که دوستش داری🫂💙️