مثل چای با آرامش مینوشمت..) فقط تماشا کن!
️اَگعِ سَرم پایینهِ🤘🏻واس^^سَنگینیه مَغزَمهِ🧠نَ تَرس اَز شما جوجه رنگیا😎😎😎
️ما تو زندگی اینقدر نیش خوردیم که دیگه افعی شدیم.🤘🏽🐍
️من اگه 12ساعت برای قطع کردن یه درخت وقط داشته باشم هه 10ساعتش رو تبر تیز میکنم اررره همه چی به وقتش
️میگِہ ڪِہ : [گَر روزِگار صَر عَز نامَردے زَنَد نُبَت مآهم میرِصَد غَم مَخُر🙂💔]
️« مثلِتنفرِاُختاپوس از باب اسفنجي »
🐼
➖⃟🧡••𝗟𝗜𝗞𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗢𝗖𝗧𝗢𝗣𝗨𝗦
ʜᴀᴛʀᴇᴅ ᴏғ sᴘᴏɴɢᴇ ʙᴏʙ
:)من ۹۹ درصد فرشته ام ، اما امان از اون یه درصد .
️:) I'm 99% angel but ohhh h that 1%
بترس از اشکی که ریختم برای تو...
️انسانها بعدا انتقامِ خوبی هایی رو که در حقشون کردین رو ازتون میگیرن همیشه...
️İnsanlar Sonradan, Onlara Ettiğiniz Iyiliğin Intikamını Alıyorlardı Daima...
اگه بهم بدی کردیو لبخند زدم دیگه هیچوقت بهم اعتماد نکن
️هر چقدر وقت بزاری، تا دیگران رو خراب کنی، همون قدر وقت کم میاری، که خودت رو بسازی .
️خدا
تو را
به یکی
چون خودت
دچار کند...
•|در حدی نمیـ بینمتـ کعـ مانع خنده هامـ بشیـ :)|•
️چرا کشتیش؟😐اقای قاضی از کنارم رد شد بادش خورد بهم!🎈ازادی. ازاد شدم ازاد شدم ننه انشالله ازادی قسمت همه.
️🐾🚶 ゃヱぶ壱ッ淫りポ 違 沿ベぎ乙 ま横クケえ依
آدما رو ببخش ولى جايگاه قبليشونو ازشون بگير..
️خطای دید فقط اون آشغالایی که ادم حسابشون کردیم! ِ
️_و من توده ای از افکار بی پایان فهمیده نشده!!!
️🇮🇷گاهی وقتا بهترین انتقام اینه که لبخند بزنی و بگذری
️✨ 🏴SOMETIMES THE BEST REVENGE IS TO SMILE AND MOVE ON .
ببین حاجی من غرورم رو از سر راه نیاوردم که تو راحت بیای بشکنیش غرور من اگه بشکنه با تیکه تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم👽👐👊🔪🧱
️سکوت گرگ در جنگل شروع یک فاجعست...
️وجود تو شوخی زشتی بود که پدرت با مادرت کرد....🤞🏻✌🏻
️چراغ ها برمیگردن و هر چیزی که تاریکی دزدیده بود رو پس میدن 💡✨💙
️هرچه قدر دلت میخواد,به سمتم آجر پرت کن.خودتم خسته نکن.فرقی به حالم ندارع چون امشب قرارع رو اجرات بخوابم
️من بی جنبممـــ منو حتی به شوخی همـــ تهدید نکنـــ همهـ زندگیمو میدمـ تا نابودت کنمــ
️