وایـــــ به روز انتقام همه را غار نشینــــ خواهم کرد
️از دریا اموختم🌹هر کس از حدش گذشت غرقش کنم😍
️تو مراسم تشیع جنازش برقص ، تلافی کن خنده هاشو وقتی از درون میمردی و -فقط نگا میکرد- 🖤😀👏🏻
️اَگع رو اعصـاب مَ راع بِریع 🚶روعــہ جِنــازَط پیــادع رَوےمیڪنَـم👊✌☺
️دروغ نگم نبود خیلیاتون 💔 خیلی حال میده:)
️یِه حِسِهᵀⁿᶠᵒʳنِصبَت بِهᴴᵐᵉ..͜♡•🥀 ✍الهہ
️نجنگ، جنگیدی نترس ،ترسیدی(( بمیر)))👊
️من اگه حرف میزنم قصدم خدایی نکرده شوخی نیست،توهینه😈🤟🏻
️هر کی واس ما ناز کرد دکمشو زدیم پرواز کرد 👐😏
️از رفتارت ناراحت نمیشم؛ چون میدونم در حد لیاقتت رفتار میکنی🖤
️بزرگترین ضربہ ای کہ بہ دشمنات میتونی بزنی موفقیتته:))
️☆ ⃟۞𝑇𝒉𝑒 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑤𝑎𝑦 𝑡𝑜 𝑑𝑒𝑓𝑒𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠, 𝑖𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑢𝑐𝑐𝑒𝑠𝑠.✰
اوݪ هشدآر بــــعــــــد کَُشــتآر ✨ گفتــم در جَریــاڹ باشـــے😏
️از دشـــمــنت نـــترس حــتی اگــه بـــخوای بــبازی:))
️خیلیا منتظر اشکاتن، پس بلند بخند... :)❤ 💜
️هی فلانی وقتی رفتی دیگه برنگرد در دنیای من هیچ آشغالی بازیافت نمی شود❌❌❌
️اگ میتونی حمله کن پشمک👊🏻😏
️رفتیم گرگارو رام کنیم سگا شاخ شدن
️سرتو بالا بگیر، خدا سخت ترین نبرداشو به قوی ترین سربازاش میده
️یِـح حِسـح تِنِفُر نِصـبَت بِح هَمح
️ما همه ي اوناييكه دلمونو شكستن بخشيديم روسياهيش بمونه واسه خلوت خودشون
️شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر… شخصیت من چیزیه که من هستم… اما برخورد من بستگی داره به اینکه تو چی باشی…
️عٌمًو جّـونِ تٌـأ دٍیروز تٌـأتٌـی تٌـأتٌـئ حًألَأ وأسِـ مًأ شُـدٍی قُأطِی پأتٌـی😹🍼
️بد شدم چون کسی لیاقت خوب بودنم را نداشت
️نابود کن چیزی رو کع نا بودت میکنع✌️👑🔪🚬💎
️نابودش کن چیزی رو کع نا بودت میکنع🖤✌️👑 ✍Rasta
️اوݪ هشدآر بــــعــــــد کَُشــتآر ✨ گفتــم در جَریــاڹ باشـــے
️اونایی که _ واسه ما _ شاخ میشن باید بدونن که _ رفقای ما _ همه خاکسترای روی آتیشن
️اومدیم گرگ هاروآروم کنیم سگاواس ما هارشدن...
️