وقتی بهم گفتی برو و فراموشم کن دقیقا مثل این میموند که انگار قلبمو از تو سینهام درآوردی و بعدش بهم گفتی حالا زندگی کن نفس بکش و ادامه بده ، همینقدر دردناک...️
تنها باش بخدا هیشکی موندنی نیست اگه آدما معرفت داشتن کسیو ناراحت نمیکردن و تنهاش نمیزاشتن و اینو یادت باشه که هرکسی ناراحتت کرد فکر نکن زندگیش با خوشی میگذره بلاخره یه روزی کارما پس میده اما دیر و به چیزی که میخوای میرسی و حقتو خواهی گرفت🖤:)️