جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های ادبی / جدیدترین متن ادبی [خرداد 1405]

14566 پست
متن های ادبی جدید , تعداد 14,566 متن ادبی به ترتیب جدیدترین ها برای کپشن بیو پست و.. متن های ادبی / جدیدترین متن ادبی [خرداد 1405]
ادبی تیکه دار ادبی تنهایی ادبی عاشقانه ادبی غمگین دخترانه ادبی ادبی ادبی عربی ادبی انگلیسی ادبی ترکی کوتاه ادبی بلند ادبی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
نصب برنامه اندروید تاوبیو
مشابه ها
تو همون یاری هستی که شهریار میگه بدون وجودش شهر ارزش دیدن ندارد:)⛓️🫀
4.5
عاشقانه فلسفی ادبی
جایی که منجلاب گه است دم از اصلاح زدن خیانت است. اگر به یک تکه آن انتقاد بشود قسمت‌های دیگرش تبرئه خواهد شد. تبرئه شدنی نیست. باید همه‌اش را دربست محکوم کرد و با یک تیپا توی خلا پرت کرد. چیز اصلاح‌شدنی نمی‌بینم.
●صادق هدایت️
1.9
غمگین تیکه دار حقیقت زندگی ادبی
می روم از خانه ات اما پشیمان نیستم
بعد از این دیگر اسیر بند و زندان نیستم
قبل از انکه تو بخواهی از کنارت می روم
اه دیگر در دل سنگ تو مهمان نیستم
می روم تا دیگری خلوت کند با عشق تو
عاشقت بودم ولی دیگر به قران نیستم
گفته بودم بعد تو سخت است حتی یک نفس
بی تو پاییز غم انگیزم، بهاران نیستم
آشنایی من و تو اشتباهی محض بود
بعد از این اسوده ام، دیگر پریشان نیستم... ️
3.0
عاشقانه شعر ادبی خسته سکوت
خوבتــو دوســت داشــتـه باش✿◉
Love✿◉ıllıllı️
2.3
عاشقانه ادبی
اگر میخواهی صاحب وپادشاه دنیاباشی🤜🏻♥️🤛🏻............‌‌‌‌‌
.......‌‌‌‌.........‌‌....اول خودت را تسخیر کن
5.0
شاخ موفقیت ادبی انگیزشی
دیدم تابلو چشم‌هایش را در ماه
به من فریاد زد ماه هر گاه

که چشم‌هایش را قاب کن در من
تا رهگذران زیبایی ببینند از من

بگفتم تمام (( آرام گاه من )) چشمانش است
ان گاه دیدگاه من دور از✨️ چشمانش✨️ است.....:)️
3.4
عاشقانه شعر ادبی دوستت دارم
معصوم ترین حالت عشق همین جاست او پس بزند،باز به پایش بنشینی🥹😇️
3.0
عاشقانه ادبی
کسی که شهرتش بدبختی هایش را زبانزد خاص و عام کند،واقعا بدبخت است.️
1.0
شعر فلسفی ادبی
دلم میسوزد از داغ بزرگت حضرت ایران
خدایت خانه ظلم ستمگر را کند ویران️
5.0
شعر ادبی
ᴰᵒⁿᵗ ᶠⁱᵍʰᵗ ᶠᵒʳ ˢᵒᵐᵉᵒⁿᵉ ʷʰᵒ ᵈᵒᵉˢⁿᵗ ᵈᵉˢᵉʳᵛᵉ ⁱᵗ
واسه کسی که لیاقت نداره نجنگ🫵️
2.6
شاخ حقیقت ادبی
خب اینم آخرین پنجشنبه سال که گذشت...
باهاش هرچی خاطره داشتیم گذشت...
خوشیامون، خنده هامون، گریه هامون و...
بالاخره گذشت...
چیزی که یاد گرفتیم این بود که همه چی میگذره...
پس یاد بگیریم که از لحظه هامون برا کنار هم بودن استفاده کنیم❤
فردا ساعت 6 و15دقیقه و59ثانیه وارد سال 1405میشیم ✨
پیشاپیش عید نوروز، عید باستانی ایران زمین رو بهتون تبریک میگم🙂
و در آخر
شبتون به زیبایی قلب هاتون🫀🥲️
1.9
مهربانی بهار زندگی ادبی انگیزشی