جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های ادبی / جدیدترین متن ادبی [خرداد 1405]

14566 پست
متن های ادبی جدید , تعداد 14,566 متن ادبی به ترتیب جدیدترین ها برای کپشن بیو پست و.. متن های ادبی / جدیدترین متن ادبی [خرداد 1405]
ادبی تیکه دار ادبی تنهایی ادبی عاشقانه ادبی غمگین دخترانه ادبی ادبی ادبی عربی ادبی انگلیسی ادبی ترکی کوتاه ادبی بلند ادبی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
Hard times will always reveal true friends
لحظات سخت زندگی دوستان حقیقی را آشکار می کند.🏹

H🖤'️
3.4
دخترانه موفقیت ادبی
مانده ام خیره به راه
نه مرا پای گریز نه مرا تاب نگاه️
1.8
غمگین ادبی
نصب برنامه اندروید تاوبیو
سلامت را نمی‌خواهند پاسخ گفت:
سر‌ها در گریبان است.
کسی سر بر نیارد کرد پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید نتواند
که ره تاریک و لغزان است.️
1.0
شعر ادبی
مشابه ها
حق با فریدون فرخزاد است:
ﻧﻪ ﻣﺮﮒ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺗﺮﺳﻨﺎﮎ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺷﯿﺮﯾﻦ،
ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ برای این دو، ﺷﺮفش را بدهد!️
2.1
شعر مهربانی ادبی حقیقت آرامش
به‌کوروش‌به‌آرش‌به‌جمشید‌قسم
به‌نقش‌و‌نگار‌تخت‌جمشید‌قسم
ایران‌همی‌قلب‌و‌خون‌من‌است
گرفته‌ز‌جان‌در‌وجود‌من‌است‌
بخوانیم همگی در گوش باد
چو ایران نباشد، تن من مباد..
4.0
شعر تاریخی ادبی زندگی انتقام
چشمِ افق از شعفِ رویت شده بیدار

عید فطر است و جهان غرقِ تبِ دیدار

《عید سعید فطر بر همه ی شما عزیزان مبارک》️
2.2
از طرف آوا خانوم
شعر رفاقتی ادبی زندگی
به خدا نیست کسی غیر تو در متن جنون
منم آن واژه که افتاده ام از چشم ستون

واژه‌ها فاحشه‌ اند اهل خرامیدن و دود
تا بفهمی چه شده با دل بی‌قید و شهود

محمد خوش بین️
1.8
عاشقانه ادبی دوستت دارم
میشوم قربان آن چشمان بی پروای تو
بس که جانم برده است آن ادا اطوار تو️
3.0
عاشقانه ادبی
صبور باش
هم حکمت را میفهمی
هم قسمت را می‌چشی
هم معجزه را میبینی...️
1.7
فلسفی ادبی
فکر میکردم قرار است درست شود..!
فکر میکردم قرار است دوباره دستان تو را بگیرم..!
فکر میکردم، میتوانم از جام لبت بنوشم..!
فکر میکردم تو هم مرا دوست میداری..!
ولی افسوس که برای نگه داشتن من هیچ تلاشی نکردی..!
یک "بمان" کافی بود تا قلب خود را فدایت کنم اما؛
همان بمان را از من دریغ کردی!
با این حال اگر برگردی باز به سوی تو پر میکشم؛ زیرا با تو برایم بهشت و بدون تو جهان برایم جهنم است..! ️
3.5
عاشقانه شعر دلتنگی ادبی
دلم میگیرد و شروع به نوشتن میکنم، از همه چیز مینویسم، از عشق ، از دلتنگی ، از تنهایی ، از غم ازدست دادن رهبر ، از شور و شعف انتخاب رهبر جوان ، مینویسم از جمهوری اسلامی ایران و از مردمی که با تمام انسان ها فرق می‌کنند،بسیار عجیبند!. سختی و مشکل نمی‌شناسند، برای وطن خود جان خودرا می‌دهند و از هیچ چیز نمی هراسند جز خالق یکتا،عظیم و عزیز و والا، و حقیقتا دست او بر سر ماست که این گونه مقاومت میکنیم.و خدا برایمان کافی است.️
4.1
عاشقانه مذهبی دلتنگی ادبی خدا