غیرت طوفان نمودن در رگ هر باد نیست عربده در این خیابان کار هر الوات نیست
️کاش هجرانت ، وصالی داشت ...
تمام عمر در انتظارت عاشقانه می ماندم ...🖤🕸
« چشآت عقلُ از سرم عجیب پروند♡ »
️ ♥️⃤•• 𝗬𝗢𝗨𝗥 𝗘𝗬𝗘𝗦 ᴍᴀᴅᴇ ᴍᴇ ʟᴏsᴇ ᴍʏ ᴍɪɴᴅ
🌿 میشه از وُیسات قرصِ آرامبَخشساخت..🎼 .
️𝗦𝗘𝗗𝗔𝗧𝗜𝗩𝗘𝗦 𝗖𝗔𝗡 𝗕𝗘 ᴍᴀᴅᴇ ғʀᴏᴍ ʏᴏᴜʀ ᴠᴏɪᴄᴇs
تَزریق شُده به کلِ وجودَم وجودِت🧸
ℐ𝓃𝒿ℯ𝒸𝓉ℯ𝒹 𝒾𝓃𝓉ℴ 𝓂𝓎 𝓌𝒽ℴ𝓁ℯ 𝒷ℯ𝒾𝓃ℊ
ⓨⓞⓤⓡ ⓑⓔⓘⓝⓖ
﮼شماخیلیگُلیولیماباغچموندیگهجانداره:)🖤👋🏻
ঔৣ𝒀𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒐𝒅, 𝒃𝒖𝒕 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒊𝒔 𝒇𝒖𝒍𝒍 :)🖤👋🏻
حُضـــورت شُد ، امیــــدعِ
فردایِ مــن•🍃
𝓗𝓸𝔃𝓸𝓻𝓪𝓽 𝓼𝓱𝓸𝓭 𝓸𝓶𝓲𝓭𝓮
𝓹𝓪𝓻𝓭𝓪𝔂𝓮 𝓶𝓪𝓷 ♥️
امروز باهم بودن وشاید فردا به یاد هم بودن را تجربه کنیم... پس امروزمان رازیباکنیم... ب حرمت خاطرات فردا... ༊
️جمع شدن در گوشهِیِ آغـــوشِ ⟬تُ♡⟭
اَمنترین گوشهیِ دلخــــواهِ من است..!🌼♥•
گیریم که خلق رابه طریقی فریفتی😏،بادست انتقام روزگارچه میکنی؟ 🤔
️آن که گذشت از دل من همراهش بر باد رفت منطق من
️هر انسان یک کتاب است در انتظار خواننده اش …😊😜
️ضربان قلبت بهترین آهنگ دنیاس دلبر []---♡---[]
️اوج وفاداری اونجاس ک "شادمهر" میگه :هرچی سرم شلوغ شد رو قلب من اثر نذاشت❤️
️در حیرتم از مرام این مردم پست
این طائفه زنده کش و مرده پرست💔🥀
زندگی صحته یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست، خرم آن نغمه
که مردم بسپارند به یاد
تا توانی دلی بدست اور. دل شکستن هنر نمی باشد
️کاش معبد چشمانت ، برای همیشه جای من بود و بس
همین قدر مقدس و پاک ...♡
مَن ازهمهِ دنیــــا سیرَم و میلِ به تـــ♡ــوُ دارم ▵🥺🌸▿
️ⁱ ᵃᵐ ᶠᵘˡˡ ᵒᶠ ᵗʰᵉ ʷʰᵒˡᵉ ʷᵒʳˡᵈ ᵃⁿᵈ ⁱ ʰᵃᵛᵉ ᵃⁿ ᵃᵖᵖᵉᵗⁱᵗᵉ ᶠᵒʳ ʸᵒᵘ
چشم مست یار من میخانه میریزد به هم
️نیست در دیده ما منزلتی دنیا را ما نبینیم کسی که نبیند ما را 😎👊
️آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم. یار در خانه و ما گرد جهان می گردیم.
️لبخند تو چون دم مسیحاست ،
زنده میکند ، مرده ی هزار ساله را ...❤
همه تُو رو میبینن ،
مَن احساسِت میڪنم...♥️
دیری به شوق دیدن فردا، گریستم،
فردا چو شد، به حسرت دیروز زیستم …
و ما می دانیم سینهات تنگ میشود از آنچه میگویند...
سورهی حجر؛ ۹۷