درسته بازی خوبه👌🏻 ولی نه با قلب یکی❤️ من تورو آرزوت کردم✨ خدا دادت به اون یکی🫴🏻 همه میگن تو با عشقت بی رحمی❤🔥 من درد دارم اصلا شما نمیفهمی😔 آره خب..! بهشت خوبه👌🏻 ولی جهنم آشناست🌋 چون با این زندگی نکبتیمون فرقی نداشت🙃 چشمون تا وا شد 👁️👁️ هیشکی نبود کنارمون🚷 از دل خوشش بگیر تا بگیری دستامون🙌🏻️
شاید روزی . . . دوباره در گذر زمان به یکدیگر برسیم! آن روز . . . من اشتباه گذشته را تکرار نخواهم کرد! تو را از دست می دهم اما . . . غرورم رو نه . . . ️
میگویند اشک چشم سمت چپ شکستگی قلب است! نمیدانم درست است یا نادرست... ضربهای دوباره به روی قلبم وارد میکنم! بلکه آرام بگیرد. اما اشک هایم تازه راه خود را پیش گرفتن انگار مسابقه دوندگی باهم دیگر دارن!️
به اندازهے کافـے خاطره دارم تا قهوهام را به تنهایـے در کافهاے بنوشم که همه آنرا خلوت میپندارند، اما با آنانـے که نیستند شلوغ شده است.. محمود_درويش☕️️