از روز ازل
یارترین
#فريدون_مشيري ️
اگه میدونستید ۹۰ درصدِ آدمای دورتون از خوشحالی و موفقیتتون خوشحال نمیشن، هیچوقت چیزی که صددرصد قطعی نشده رو به هیچکس نمیگفتید!
️وابستگی زمانی ایجاد میشه که طرفِ مقابل خواسته و نا خواسته، کاری میکنه یا حرفی میزنه که حس بهتری داشته باشی. عوض کردن حالِ آدما رو هر کسی بلد نیست =)
️زندگی بود..!
پیش از آنکه جهان در خود فرو بریزد و خفقانِ اسرتِ تن،سخت گریبانمان را بچسبد.
• یاسمن فرج پور
T.me/AlongTheSky
http://Yasamanfr997.blogfa.cam
هیچکس بر نیمکت پارک به تنهایی نمینشیند.
یا یار دربر است،یا یاد یار درسر
برای من که دلم چون غروب پاییز است
صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است …
بیچاره …..
اندکی بر زیر این باران پاییزی بمان
ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند..!
من خراب دل خویشم تو خراب من الوده مشو...
️درد فراق را ب کدامین مطب برم؟!
رفع غم حبیب ک کار طبیب نیست
༻تـیـرے بِـہ خَـطـا هَـم نَـزَدے هَـر چِـہ زَدے خـورد
یـِـڪ دَنـده تَـر اَز دُشـمَـنــے اِے دِلبَــ๛ـر لَـجـبـاز༻
می گفت دل های مردم حق الناسه...
️فرهاد میدونست کوه رو نمیشه کند ولی فقط میخواست از اسمش کنار شیرین یاد شه♡
️مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش
️غمهای کوچک پر حرفاند
و غمهای بزرگ، لال.
محبوب من!
چگونه است که شما میتوانید بی من زندگی کنید
اما من قادر نیستم بیشما زندگی کنم؟♥️
من مصداقِ "قدمت روی چشم" معروفم..
از چشمانم خاک میریزد بعدِ رفتنت!
-آرزو پارسامهر
در انتظار توام
در چنان هوایی بیا
که گریز از تو ممکن نباشد ...
🗯 شمس لنگرودی
اشک هایم را مینوشید و بعد مَست میشد
و او مرا اینگونه عابد بود ...
- چند وقت يه بار با يه كتاب به موبايلت خيانت کن! -
️ما از آن ها که تسلایشان میدادیم
غمگین تر بودیم...
بازماندگان عشق
تفاوت چندانی با بازماندگان جنگ ندارند!
#بشیرالمشری
️#درفراقت «محزون ترینم»
#ودر«قرارت مسرورترین...