من بودم و دل بود و کناری و فراغی
این عشق کجا بود که ناگه به میان جست؟
👤وحشی بافقی
بالاخره روزی کسی را مییابی که گذشتهات را کنار میگذارد،
زیرا میخواهد آیندهات باشد.
دلم بهانه ای میخواهد برای ادامه زندگی…
مثل یک بوسه عاشقانه که یادم بیاورد هنوز زنده ام !
عاشقانه هایت را نشانش بده!
مگر یک زن چقدر میتواند،
حسرتِ لمسِ دستانت
میانِ موهایش را،
در رُمان ها بخواند...!
🗯 پگاه
️
⸤ خون من قرمزِ اشتیاق بود، روح من آبیِ متمایل به تمامِ جغرافیا... ⸣
-حاتمه رحیمی
️⌝ لویی فردینان سلین میگه: هرگز فورا بدبختی کسی را باور نکنيد، بپرسيد که می تواند بخوابد يا نه؟ اگر جواب مثبت باشد، همه چيز روبراه است! همين کافی است. ⌞
|
⸤ پروانه پشت پیله اش حس کرد راهی هست و رفت
شاید به راهِ بسته هم باید امیدی بست و رفت. :) ⸣
|
هنگام وداع تو
از غرورِ زیادی چشمانم خیس نشد
ولی دلم خون گریه میکرد...
خواجه عبدالله انصاری گفت: گِردِ کردار باش که از گفتار جز گرفتاری نیاید..
️امان از آدم هایی که نرفته هم جایشان خالیست !
️بیشتر از هر چیز دلم میخواست میتوانستم تمام روحم را در چشمانم بگذارم و تا ابد، تا هنگام مرگم، به تو نگاه کنم.
•آلبر کامو
قلمرو موسیقی
قلب است
جایی که
تو راه می روی
همه آهنگ ها
از موهای تو
به آسمان می رسد ...
🗯 عباس
️
سعی کنید تو زندگیتون حتما یه دوست کتابخون داشته باشید، حتی حرف زدنش هم حال آدمو خوب میکنه ...
️وقتی میخواهید به گنجشکی غذا بدهید فرار میکند
چرا که میداند، آزادی با ارزشتر از نان است.
-فروغ فرخزاد
️وقتی میخواهید به گنجشکی غذا بدهید فرار میکند
چرا که میداند، آزادی با ارزشتر از نان است.
-فروغ فرخزاد
️بگذار کسی نداند که چگونه من به جای نوازش شدن، بوسیده شدن، گزیده شدهام!
-احمد شاملو
️اگر حقیقت را خفه کرده و در زیر زمین دفن کنید، باز هم رشد خواهد کرد.
-امیل زولا
️نَمَڪعِشقبِجُزرَنجوغَمِهِجراننیست️
خود حضرت #حافظ هم ميگه:
"اشك من رنگ شفق يافت ز بی مهری يار"
اونوقت بعضيا ميگن مرد كه گريه نميكنه!
هنگامِ پاییز ، زیرِ یک درخت مُـردم
برگهایش مرا پوشانْـد
و هزاران قلبِ یک درخت ،
گورستانِ قلبِ من شد ...| کارو دِردیان
سکوت چشمها، بسیار شنیدنیتر از تکلم لبهاست. چرا که چشمها زمانی به حرف میآیند، که دیگر کلمات اهمیت خود را از دست دادهاند …
️من اصلا نفهمیدم ،جوانی یعنی چه!
من یک راست از بچگی ،
به سِن کُهولت رسیدم !...
من
عشق را با تو شناختم
مردانگی کن و بیا..
بُگذار
ابدیتش را هم با تو بشناسم...
🗯 مائده زمان
️
مگر میشود زندگی مرا به هم ریخته آفریده باشد
خدای دانههای انار؟!!!
+ با آن همه بحران چگونه زنده ماندید؟
- رویا میبافتیم.
عشق یعنی که غمش
وصله به
قلبت باشد...
دعا می کنم دیگه هرگز به شخصی که برای تو نیست وابسته نشی...
️I pray you never again get attached to a person who isn’t for you.