جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های تنهایی در زندگی / بهترین متن تنهایی در زندگی [پیشنهادی]

37 پست
متن های تنهایی در زندگی گلچین , تعداد 37 متن تنهایی در زندگی به ترتیب بهترین ها برای کپشن بیو پست و.. متن های تنهایی در زندگی / بهترین متن تنهایی در زندگی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
نصب برنامه اندروید تاوبیو
زندگی خودش رفیق نیمه راه است ..
چه انتظاری از آدماش داری 🙂❤️‍🩹🖤️
4.7
غمگین فلسفی رفیق نیمه راه انتظار از دیگران تنهایی در زندگی نگاه تلخ به آدم ها
در روانشناسی، این نگاه با «نظریه دلبستگی» مرتبط اس...

زندگی؛ رفیق نیمه راه و انتظار از آدم ها:

در روانشناسی، این نگاه با «نظریه دلبستگی» مرتبط است. افرادی با سبک دلبستگی اجتنابی، عمیقاً باور دارند که تکیه‌گاه نهایی خودشان هستند و دیگران غیرقابل اعتمادند. این یک استراتژی بقای ذهنی است که از درد طردشدن پیشگیری می‌کند، اما هزینه آن احساس تنهایی مزمن است. آیا این حس حفاظتی، ارزش ایزوله کردن خود را دارد؟

راهکار:

این نگاه تلخ می‌تواند یک نقطه شروع باشد. شاید بهتر است بپرسیم: «اگر زندگی رفیق نیمه‌راه است، ما در نیمه اول راه چه مهارت‌هایی برای ادامه مسیر تنها باید یاد بگیریم؟» این پرسش، انرژی را از سرزنش دیگران به سمت توانمندسازی خودمان تغییر می‌دهد.

مشابه ها
‏بچه که بودیم
وقتی یهویی برقامون میرفت
بابامون هرجای خونه که بود داد میزد
نترسیدا من اینجام
الان تویِ جایی از زندگیم
دلم یکی و میخواد که وسط این تاریکی های زندگی
اونجایی که هیچ نورِ امیدی وجود نداره
یهو داد بزنه بگه
نترسیا من اینجام...!️
3.0
غمگین تنهایی دلتنگی برای پدر تنهایی در زندگی نیاز به حمایت عاطفی احساس امنیت در کودکی
...

دلم میخواهد کسی بگوید نترس:

آدما میرن میان زندگی همینه............️
5.0
فلسفی تنهایی پذیرش تغییر تنهایی در زندگی قانون عبور رفتن و آمدن آدم‌ها
آیا می‌دونستی مغز انسان برای مدیریت ارتباطات محدود...

چرا آدم‌ها می‌روند؟ راز روانشناختی تغییر:

آیا می‌دونستی مغز انسان برای مدیریت ارتباطات محدود طراحی شده؟ نظریه «دانلبار» می‌گه ما حداکثر ۱۵۰ رابطه پایدار می‌تونیم حفظ کنیم. هر بار که کسی از زندگیت میره، مغزت داره بودجه‌ی شناختی رو به‌روزرسانی می‌کنه. این رفت‌وآمدها در واقع به‌ینه‌سازی شبکه‌ی اجتماعی طبیعی ماست. پس غمگین نباش، این یه پروتکل تکاملیه. سوالی که پیش میاد: آیا می‌تونیم انتخاب کنیم کی بره و کی بمونه؟

راهکار:

این جمله‌ی کلیشه‌ای رو می‌تونیم با یه نگاه روان‌شناختی عمیق‌تر کنیم: بر اساس نظریه «پیوندهای ضعیف» گرانووتر، اکثر آدم‌هایی که از زندگی ما میرن تأثیرشون رو از طریق ارتباطات غیرمستقیم ادامه می‌دن. پس به‌جای غم رفتن، به شبکه‌ای فکر کن که هر فرد مثل یه پل به آدم‌های بعدی وصلت می‌کنه.

تا زنده ای نمیرسن به دادت ولی رو سنگ قبرت همشون میزنن امضا️
3.2
غمگین فلسفی بی‌وفایی مردم دوستی های دروغین تنهایی در زندگی تظاهر بعد مرگ
تحقیقات روان‌شناسی می‌گه مغز انسان برای حفظ تصویر ...

بی‌وفایی مردم: امضا روی سنگ قبر:

تحقیقات روان‌شناسی می‌گه مغز انسان برای حفظ تصویر اجتماعی، پس از مرگ دیگران به‌طور ناخودآگاه خاطرات منفی رو پاک می‌کنه و فقط خوبی‌ها رو بزرگ می‌کنه. به این می‌گن «سوگیری پس از مرگ». این یعنی امضای روی سنگ قبر بیشتر دربارهٔ آرامش خودشونه تا ادای دین به تو. سوال اینجاست: چطور می‌تونیم همین صمیمیت رو قبل از مرگ ازشون بگیریم؟

راهکار:

این نگاه تلخ رو یه جور دیگه ببین: کسایی که موقع زنده بودنت کنارت نبودن، ارزش ندارن که بعد مرگت براشون غصه بخوری. جایگزینش کن با قدردانی از کسایی که همین الان به دادت می‌رسن.