اینو تا آخر بخون، شما هیچوقت نمےتونید کسےرو نگہ دارید؛ حتے اگہ براش یہ عالمہ وقت بزارید؛ مهربون ترین آدم دنیا باشید؛ ازش مراقبت کنید و نزارید آب تو دلش تکون بخوره؛ بہ زیباترین روش ممکن باهاش رفتار کنید؛ نمےتونید کسےرو نگہ دارید؛ با صورت زیبا و حرفای عاشقانہام نمےتونید نگہ دارید؛ تنها راه نگہ داشتن یہ آدم برای خودت : اینہ کہ، خودش بخواد باهات بمونہ :)!🕊'️
ميدونى فرق بين《ازت خوشم مياد》 و 《دوست دارم 》چيه ؟ بودا ميگه ك : وقتى از يك گل خوشت مياد اونو ميچينى ولى وقتى يك گل رو دوست دارى ؛ هر روز بهش آب ميدى !️