الهی در بزنند در باز کنی معجزه پشت در باشد.!🕊🤍️
5.0
𝓜𝓪𝔂 𝓖𝓸𝓭 𝓴𝓷𝓸𝓬𝓴 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓸𝓸𝓻 𝓪𝓷𝓭 𝓸𝓹𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓸𝓸𝓻, 𝓶𝓪𝔂 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓲𝓻𝓪𝓬𝓵𝓮 𝓫𝓮 𝓫𝓮𝓱𝓲𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓸𝓸𝓻.!
خدا دردت رو تسکین میده.!🌝🪴️
5.0
Gᴏᴅ ʀᴇʟɪᴇᴠᴇs ʏᴏᴜʀ ᴘᴀɪɴ.!
چه زیبا گفت؛
ﺧﺪﺍ ﮔﺮ ﭘﺮﺩﻩ ﺑﺮ ﺩﺍﺭﺩ ﺯ ﺭﻭیُ ﻛﺎﺭ آﺩﻣﻬﺎ
ﭼﻪ ﺷﺎﺩﻳﻬﺎ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﺮﻫﻢ
ﭼﻪ ﺑﺎﺯﻳﻬﺎ ﺷﻮﺩ ﺭﺳﻮﺍ
یکی ﺧﻨﺪﺩ ﺯ آﺑﺎﺩی
یکی ﮔﺮﻳﺪ ﺯ ﺑﺮﺑﺎﺩی
یکی ﺍﺯ ﺟﺎﻥ ﻛﻨﺪ ﺷﺎﺩی
یکی ﺍﺯ ﺩﻝ ﻛﻨﺪ ﻏﻮﻏﺎ
ﭼﻪ ﻛﺎﺫﺏ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺻﺎﺩﻕ
ﭼﻪ ﺻﺎﺩﻕ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻛﺎﺫﺏ
ﭼﻪ ﻋﺎﺑﺪ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻓﺎﺳﻖ
ﭼﻪ ﻓﺎﺳﻖ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻋﺎﺑﺪ
ﭼﻪ ﺯشتی ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺭﻧﮕﻴﻦ
ﭼﻪ ﺗﻠخی ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺷﻴﺮﻳﻦ
ﭼﻪ ﺑﺎﻻﻫﺎ ﺭﻭﺩ پایین
ﭼﻪ ﺍﺳﻔﻠﻬﺎ ﺷﻮﺩ ﻋﻠﻴﺎ
ﻋﺠﺐ ﺻﺒﺮی ﺧﺪﺍ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﭘﺮﺩﻩ ﺑﺮ ﻧﻤﻴﺪﺍﺭﺩ !...️
ﺧﺪﺍ ﮔﺮ ﭘﺮﺩﻩ ﺑﺮ ﺩﺍﺭﺩ ﺯ ﺭﻭیُ ﻛﺎﺭ آﺩﻣﻬﺎ
ﭼﻪ ﺷﺎﺩﻳﻬﺎ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﺮﻫﻢ
ﭼﻪ ﺑﺎﺯﻳﻬﺎ ﺷﻮﺩ ﺭﺳﻮﺍ
یکی ﺧﻨﺪﺩ ﺯ آﺑﺎﺩی
یکی ﮔﺮﻳﺪ ﺯ ﺑﺮﺑﺎﺩی
یکی ﺍﺯ ﺟﺎﻥ ﻛﻨﺪ ﺷﺎﺩی
یکی ﺍﺯ ﺩﻝ ﻛﻨﺪ ﻏﻮﻏﺎ
ﭼﻪ ﻛﺎﺫﺏ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺻﺎﺩﻕ
ﭼﻪ ﺻﺎﺩﻕ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻛﺎﺫﺏ
ﭼﻪ ﻋﺎﺑﺪ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻓﺎﺳﻖ
ﭼﻪ ﻓﺎﺳﻖ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻋﺎﺑﺪ
ﭼﻪ ﺯشتی ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺭﻧﮕﻴﻦ
ﭼﻪ ﺗﻠخی ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺷﻴﺮﻳﻦ
ﭼﻪ ﺑﺎﻻﻫﺎ ﺭﻭﺩ پایین
ﭼﻪ ﺍﺳﻔﻠﻬﺎ ﺷﻮﺩ ﻋﻠﻴﺎ
ﻋﺠﺐ ﺻﺒﺮی ﺧﺪﺍ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﭘﺮﺩﻩ ﺑﺮ ﻧﻤﻴﺪﺍﺭﺩ !...️
5.0
هعیی💔
«راز هایت را به✌🏻نفر بگو:
خودت👉🏻خدایت👆🏻
در تنگنا به✌🏻چیز تکیه کن:
صبر👆🏻دعات👉🏻
در دنیا مراقب✌🏻چیز باش:
پدر❤️مادر❤️
از✌🏻چیز نترس که به دست خداوندست:
روزی👆🏻مرگ👉🏻»
تکـست زری️
خودت👉🏻خدایت👆🏻
در تنگنا به✌🏻چیز تکیه کن:
صبر👆🏻دعات👉🏻
در دنیا مراقب✌🏻چیز باش:
پدر❤️مادر❤️
از✌🏻چیز نترس که به دست خداوندست:
روزی👆🏻مرگ👉🏻»
تکـست زری️
4.9
مشابه ها
گویند که خداهمیشه با ماست ؛ای غم نکند خدا تو باشی "؟!"️
4.4
They say God is always with us. Oh sorrow, could it be that you are God?
این بیت زیبا، به شکلی هنرمندانه، مفهوم پیچیده "حضو...
گر چ غمے در نگاه ما مےرقصید
اما خندیدیم :)!💚🌱🕊️
اما خندیدیم :)!💚🌱🕊️
5.0
شعر بهترین ها شاد خدا انگیزشی در طوفان های زندگی باخدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.️
3.5
It's better to be a god in the storm than to be a captain.
و در آخر میفهمی خدا بهترین گزینه برای پناه بردن است.!🌝🪴️
5.0
𝗔𝗻𝗱 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗲𝗻𝗱, 𝘆𝗼𝘂 𝘂𝗻𝗱𝗲𝗿𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗚𝗼𝗱 𝗶𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝗼𝗽𝘁𝗶𝗼𝗻 𝗳𝗼𝗿 𝗿𝗲𝗳𝘂𝗴𝗲.!
آرزو هایت را از خدا بخواه نه از بندهی خدا🪐️
5.0
خدا وقتی خیلی ناراحت بود موجودی ب نام:
🐾دختر را آفرید 🍓️
🐾دختر را آفرید 🍓️
4.4
Tanrı üzgün olduğunda, kız adında bir varlık yarattı.🎀🧸
این جمله طنزآمیز، نگاهی نوستالژیک و احساسی به خلقت...
خدا به زمان احتیاج ندارد و هرگز دیر نمیکند 🌿🎋️
5.0
God does not need time and is never late.
🤍به نام (حضرت دوست)...که هرچه دارم از اوست🤍️
5.0
شد شد
نشد
با بغض تو صدام
با اشک تو چشمام
رو به عکس کربلات میگم :
خوش باشی آقااا با زائرات :)
.....️
نشد
با بغض تو صدام
با اشک تو چشمام
رو به عکس کربلات میگم :
خوش باشی آقااا با زائرات :)
.....️
3.0
بدجور به حرمت نیاز دارم اقاا
⊱ خدا هر لحظه و هر ثانیه با توعه!🤍🕊️
5.0
⊱ اِنَّ اَللّٰهْ مَعَکَ فی کُلُ مرَّة وَ مُرَّة
وقتی دلت از آدما میشکنه به آدما نگو
️
️
3.8
vaghti delet az adama mishkane be adama nago
لبخند بزن و نگران هیچ چیز نباش؛
خـداونـد قـــوی ها را دوســت دارد!🌸💚️
خـداونـد قـــوی ها را دوســت دارد!🌸💚️
5.0
«Smile and don't worry
about anything,
God loves the strong.»
about anything,
God loves the strong.»
خُدا برای مَن #شما#همه کافیست!🕊❤️️
5.0
﷽حَسْبُنَااللهوَنِعْمَالْوَڪیٖلْ...😍
«خوب باش...بهشت از همون جایی شروع میشه که به خدا اعتماد می کنی
سورهٔ هود_آیهٔ ۲۳»️
سورهٔ هود_آیهٔ ۲۳»️
5.0
هر وقت حال و هوای دلت بد بود یادت بیار
که خـ𔘓ـدا هوای بنده هاشو داره❤🌼️
که خـ𔘓ـدا هوای بنده هاشو داره❤🌼️
5.0
Remember whenever you are in a bad mood that God loves his servants
□●من میدانم خداوند آینده مرا زیبا رقم زده است.♡❞
️5.0
❞ 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑮𝒐𝒅 𝒉𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒂𝒑𝒆𝒅 𝒎𝒚 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒊𝒏 𝒂 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍 𝒇𝒖𝒕𝒖𝒓𝒆
من به هرچي ك بخوام میرسم . . ❥⇡↯『』⇡↯❥
️4.9
𖤐⃟•○━━ ᴵ ᴳᵉᵗ ᵂʰᵃᵗᵉᵛᵉʳ ᶤ ʷᵃᶰᵗ ━── ⇆
◉♡彡طُ دلـِیل نفـس کشیدنمیِـےღ
🥺❤️🫂️
🥺❤️🫂️
5.0
𝙔𝙤𝙪 𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣 𝙛𝙤𝙧 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜🥺❤️🫂
دلا در عاشقی ثابت قدم باش 🌱..️
5.0
..بـه نـام آنـکـه تـو را آفـریـد بـرای خـوشـبـخـتی مـن...! ️
5.0
𝐼𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝓃𝒶𝓂𝑒 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒 𝑜𝓃𝑒 𝓌𝒽𝑜 𝒸𝓇𝑒𝒶𝓉𝑒𝒹 𝓎𝑜𝓊 𝒻𝑜𝓇 𝓂𝓎 𝒽𝒶𝓅𝓅𝒾𝓃𝑒𝓈𝓈...!🫀🥲
از زندگی نا امید نیستم چون آن خدایی که بخاطر خندیدن گلها، آسمانی را می گریاند. حتما برای خنده من هم، کاری خواهد کرد!️
5.0
ɪ ᴀᴍ ɴᴏᴛ ᴅɪsᴀᴘᴘᴏɪɴᴛᴇᴅ ɪɴ ʟɪғᴇ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇ ɢᴏᴅ ᴡʜᴏ ᴍᴀᴋᴇs ᴛʜᴇ sᴋʏ ᴄʀʏ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ғʟᴏᴡᴇʀs ʟᴀᴜɢʜɪɴɢ. ɪᴛ ᴡɪʟʟ ᴅᴇғɪɴɪᴛᴇʟʏ
! ᴅᴏ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ᴍᴇ ʟᴀᴜɢʜ
! ᴅᴏ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ᴍᴇ ʟᴀᴜɢʜ
بهم گفتن هيچوقت نميتونى تا اونجا
برسی. درست گفتن، من خيلى جلوتر رفتم!
️
5.0
They told me i'd never get
this far they were right i got further
They told me i'd never get
this far they were right i got further
خدا هیچوقت تنهات نمیذاره
با تمام وجودت بهش اعتماد ڪن..
5.0
Gᴏᴅ ᴡɪʟʟ ɴᴇᴠᴇʀ ʟᴇᴀᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴀʟᴏɴᴇ ᴛʀᴜsᴛ ʜɪᴍ ᴡɪᴛʜ ᴀʟʟ ʏᴏᴜʀ ᴍɪɢʜᴛ..
اونی که وقتی همه رفتن، موند.
اونی که وقتی دلم شکست، مرهم شد.
اونی که وقتی افتادم، بلندم کرد.
اونی که همیشه بیصدا… ولی واقعی کنارم بود.
و همین حسش، همین حضورش، باعث میشه حتی با دلِ زخمی هم بگم:
“من ادامه میدم… چون خدا باهامه.”
️
اونی که وقتی دلم شکست، مرهم شد.
اونی که وقتی افتادم، بلندم کرد.
اونی که همیشه بیصدا… ولی واقعی کنارم بود.
و همین حسش، همین حضورش، باعث میشه حتی با دلِ زخمی هم بگم:
“من ادامه میدم… چون خدا باهامه.”
️
4.2
و تمام از اول تا اینجا کامل بخونید 11پست قبلی از اول تا اینجا.✨️💙