جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

درس گرفتن از انیمه

2 پست
متن های درس گرفتن از انیمه / بهترین متن درس گرفتن از انیمه [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
ینفر:انیمه رو برا چی میبینی فقط برا سرگرمی؟!

من:سرگرمی؟...
همچین فکری میکنی؟!...
من با انیمه ها زندگی میکنم.

ینفر:از چه نظر؟؟

من:تنها دلیل غم و خوشحالیمه...
تنها چیزیه که می‌تونه احساساتمو تغییر بده.
به طور ساده بگم،من ازش درس میگیرم:))))))



#انیمه#️
3.5
فانتزی و تخیلی اهمیت انیمه در زندگی احساسات با انیمه انیمه سرگرمی نیست درس گرفتن از انیمه
...

انیمه فقط سرگرمی نیست؛ زندگی من با انیمه:

وقتی میگم اوتاکوام به این معنی نیست که فقط انیمه میبینم!
یعنی: با همه کس و همه چیز مهربونم حتی اگه با من فرق داشته باشن و متفاوت باشن .
با گیاهان و حیوانات و آدما با ملایمت رفتار میکنم برای مثال قرار نیست که اگر یه آدم پوستش تیره باشه یا چشاش ریز باشه یا بینی نسبتا بزرگی داشته باشه من باهاش بدرفتاری کنم نه اینطور نیست اونم آدمه و حق اینو داره درست باهاش رفتار بشه .
فقط انیمه رو نگاه نمیکنم ، ازش درس هم میگیرم.️
3.0
مهربانی روانشناسی درس گرفتن از انیمه اوتاکو واقعی یعنی چی مهربونی بدون شرط تفاوت های انسانی
در روانشناسی، مفهوم «مهربانی رادیکال» توسط درمانگر...

اوتاکو بودن، فراتر از انیمه: درس مهربانی بی‌شرط:

در روانشناسی، مفهوم «مهربانی رادیکال» توسط درمانگران مانند تارا برچ مطرح شده که مهربانی را یک عمل انتخابی آگاهانه و قدرتمند، نه یک ضعف احساسی، می‌داند. این مهربانی، شامل ایجاد مرزهای سالم هم می‌شود تا از فرسودگی جلوگیری کند. آیا می‌توان مهربانی را یک «مهارت انیمه‌ای» دانست که نیاز به تمرین دارد؟

راهکار:

برای گسترش این نگاه، می‌توانی انیمه‌هایی مثل «ویولت اورگاردن» یا فیلم‌های هایائو میازاکی را که بر همدلی با طبیعت و موجودات مختلف تاکید دارند، پیشنهاد دهی و بپرسی دیگران از کدام شخصیت‌های داستانی درس مهربانی گرفته‌اند.

نصب برنامه اندروید تاوبیو
مشابه ها