وقتی میگم اوتاکوام به این معنی نیست که فقط انیمه میبینم!
یعنی: با همه کس و همه چیز مهربونم حتی اگه با من فرق داشته باشن و متفاوت باشن .
با گیاهان و حیوانات و آدما با ملایمت رفتار میکنم برای مثال قرار نیست که اگر یه آدم پوستش تیره باشه یا چشاش ریز باشه یا بینی نسبتا بزرگی داشته باشه من باهاش بدرفتاری کنم نه اینطور نیست اونم آدمه و حق اینو داره درست باهاش رفتار بشه .
فقط انیمه رو نگاه نمیکنم ، ازش درس هم میگیرم.️
یعنی: با همه کس و همه چیز مهربونم حتی اگه با من فرق داشته باشن و متفاوت باشن .
با گیاهان و حیوانات و آدما با ملایمت رفتار میکنم برای مثال قرار نیست که اگر یه آدم پوستش تیره باشه یا چشاش ریز باشه یا بینی نسبتا بزرگی داشته باشه من باهاش بدرفتاری کنم نه اینطور نیست اونم آدمه و حق اینو داره درست باهاش رفتار بشه .
فقط انیمه رو نگاه نمیکنم ، ازش درس هم میگیرم.️
3.0
مهربانی روانشناسی درس گرفتن از انیمه اوتاکو واقعی یعنی چی مهربونی بدون شرط تفاوت های انسانی در روانشناسی، مفهوم «مهربانی رادیکال» توسط درمانگر...