جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

انیمه سرگرمی نیست

1 پست
متن های انیمه سرگرمی نیست / بهترین متن انیمه سرگرمی نیست [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
ینفر:انیمه رو برا چی میبینی فقط برا سرگرمی؟!

من:سرگرمی؟...
همچین فکری میکنی؟!...
من با انیمه ها زندگی میکنم.

ینفر:از چه نظر؟؟

من:تنها دلیل غم و خوشحالیمه...
تنها چیزیه که می‌تونه احساساتمو تغییر بده.
به طور ساده بگم،من ازش درس میگیرم:))))))



#انیمه#️
3.5
فانتزی و تخیلی اهمیت انیمه در زندگی احساسات با انیمه انیمه سرگرمی نیست درس گرفتن از انیمه
...

انیمه فقط سرگرمی نیست؛ زندگی من با انیمه:

مشابه ها