ینفر:انیمه رو برا چی میبینی فقط برا سرگرمی؟!
من:سرگرمی؟...
همچین فکری میکنی؟!...
من با انیمه ها زندگی میکنم.
ینفر:از چه نظر؟؟
من:تنها دلیل غم و خوشحالیمه...
تنها چیزیه که میتونه احساساتمو تغییر بده.
به طور ساده بگم،من ازش درس میگیرم:))))))
#انیمه#️
من:سرگرمی؟...
همچین فکری میکنی؟!...
من با انیمه ها زندگی میکنم.
ینفر:از چه نظر؟؟
من:تنها دلیل غم و خوشحالیمه...
تنها چیزیه که میتونه احساساتمو تغییر بده.
به طور ساده بگم،من ازش درس میگیرم:))))))
#انیمه#️
3.5
فانتزی و تخیلی اهمیت انیمه در زندگی احساسات با انیمه انیمه سرگرمی نیست درس گرفتن از انیمه ...