جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های کوتاه کارما / بیو کارما با تکست کارما انگلیسی با ترجمه و فارسی

4207 پست
متن های کوتاه کارما مفید و مختصر مناسب بیو , کپشن و استوری اینستاگرام تلگرام واتساپ و توییتر /معنی کارما: دیدن نتیجه اعمال خود / بیو های کارما کوتاه و با معنی عاشقانه خیانت و ..
کارما - جدیدها کارما انگلیسی کوتاه کارما بلند کارما
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
.

      be soft but not weak

     ساده باش اما ضعیف نباش 🎌👋🏻️
4.4
غمگین کارما
نصب برنامه اندروید تاوبیو
قبل از آنکه دل برنجانی،
کلامت را بسنج... تیر رفته برنمی‌گردد به آغوش کمان...! :) ️
5.0
شعر کارما
مشابه ها
منتظر کسی بمون که اگه یه روزی نبودی منتظرت بمونه!️
5.0
انتظر الشخص الذي سينتظرك لو لم تكن هناك يوماً ما!
بهترین ها جدایی کارما
همیشـہ اونایے ڪ قلب
مهربونے בارט باهاشون
بـב ر؋ـتارے میشع🥲...️
5.0
غمگین کارما
#ک‍‌ارم‍‌‍‌ا ب‍‌ش‍‌م‌ زج‍‌ر ک‍‌ش‍‌ی‍‌دن‌ ب‍‌ل‍‌دی؟️
5.0
تیکه دار کارما
من بودنامو بودم
دیگه وقت نبودنه👨‍🦯️
5.0

I was Budnamo It's not time
anymore
❤️‍🩹
غمگین کارما سکوت
شازده کوچولو پرسید:
غم انگیزتر از اینکه بیای و کسی خوشحال نشه چیه؟
روباه گفت: بری و کسی متوجه نشه...

-
✽ آنتوان دوسنت اگزوپری️
3.9
غمگین تیکه دار کارما حقیقت زندگی
مهربون‌باش‌کارماش‌‌بهت‌برمیگرده ،،
آره‌کارماش‌یه‌بیلاخ‌گنده‌از‌سمت‌کسایی‌بود‌؛
که‌بهشون‌خوبی‌کردم. .،،
کارماش‌جمله‌ی‌میخواستی‌نکنی‌بود.
ترجیح‌منم‌بین‌‌خوب‌‌و‌بد‌بودن .،
بدتر‌بودنه.،؛️
4.2
غمگین تیکه دار کارما بی وفایی آدمها انتقام از خوبی نتیجه خوبی نکردن
یک حقیقت جالب از روانشناسی: وقتی به کسی خوبی می‌کن...

کارما و خوبی کردن: تجربه تلخ مهربانی:

یک حقیقت جالب از روانشناسی: وقتی به کسی خوبی می‌کنیم و او ناسپاسی می‌کند، مغز ما دچار 'ناهماهنگی شناختی' می‌شود. برای حل این تعارض، یا باور می‌کنیم که آن فرد لیاقت خوبی را نداشته، یا ارزش خوبی کردن را زیر سؤال می‌بریم. نتیجه‌اش همان جمله‌ی آخر توست: ترجیح بد بودن. اما تحقیقات نشان داده که این انتخاب موقت است و ناخودآگاه ما همچنان به دنبال تعادل اخلاقی می‌گردد. سؤال: آیا واقعاً بد بودن راه حل است یا فقط واکنشی به زخم خوردن؟

راهکار:

این حس کاملاً طبیعی است، اما یک نکته ظریف روانشناختی: مهربانی را نباید به عنوان سرمایه‌گذاری ببینی. وقتی خوبی می‌کنی چون خودت خوبی، نه برای بازگشتش. اگر بازگشتی ندید، باز هم تو خوب مانده‌ای؛ بدی آنها مال خودشان است. شاید بهتر باشد مرزهای خوبی را بشناسی تا بعداً تلخ نشوی.

تو نمیتونه نگهم داری.. اما نمیتونی رهامم کنی🗿️
5.0
تنهایی کارما