«بیا کنارِ هم درستش کنیم»، «بیا با هم پیشرفت کنیم»، «بیا با هم خوش بگذرونیم»، «بیا با هم حالمون خوب باشه»، «بیا باهم حالمون بد باشه»، «بیا انتخاب هم باشیم تا ابد»، «بیا بسازیم با هم»، من بهشدت اهلِ این جملههام؛ دوره ی تعویض آدما تموم شده آدم ایده آل پیدا کردنی نیست، ساختنیه.
خنده ات را دوست دارم در این سرای ویرانه زلف بافته ی روی شانه را دوست دارم دوباره نزدیک می شوم برای آغوش حس خجالتت را دوست دارم آری چند لحظه بود این حس آرامش عطر موهایت را نیز دوست دارم محبوبم آغوشت را از من نگیر گرمای شانه ات را دوست دارم
ولی تو فقط به من میای من برای تو فرق دارم با هر کی بد باشم با تو خوبم با هر کی حرف نزنم با تو میزنم با هر کی بیرون نرم با تو میرم با هر کی چیزای جدید و تجربه نکنم با تو میکنم من برای تو یه آدم دیگم چون تو برای من با تموم آدمای دنیا فرق داری️
بزار از تو بگم از حس خوبی که کنارت دارم از آرامشی که بهم میدی از حرفایِ قشنگت از بغل پر از عشقت واسم از هرچیز دیگه ای تو این دنیا قشنگ تری و تورو با کسی قسمت نمیکنم پس هیچوقت نگران چیزی نباش من همیشه پیشتم بهترین من🤍✨️️