یه روانشناسی میگفت:
یهحقیقتی وجود داره، اونم اینه که شما همیشه آدم خوب داستان نیستید.
چون زخمی که خوردید رو یادتونه ولی ضربههایی که زدید رو یادتون میره!💔🚶🏼♀️️
5.0
غمگین تیکه دار حقیقت نامردی لاشی
دِّوُِِ دُِقُِیُِقُِہُِ تُِوُِ صُِفُِحُِہُِ چُِتُِتُِ نُِمُِیُُِمُِوُِنُِہُِ
بُِعُِدُِ اُِنُِتُِظُِاُِرُِ دُِاُِرُِےُِ تُِاُِ اُِخُِرُِ بُِاُِهُِاُِتُِ بُِمُِوُِنُِہُِ؟
#n️
5.0
غمگین تیکه دار حقیقت نامردی لاشی
چیکار کنم عزیزم؟ به زور بگم بیا دوسم داشته باش؟ به زور خودمو توو دلت جا کنم؟ به زور عشقمو فرو کنم توو خونت؟ نمیشه که. نمیشد یکمم تو تلاش کنی؟ دوبارم تو بخوای که من باشم؟ یه روزم تو از شدت دلتنگی نتونی تحمل کنی نبودنمو؟ نمیشد مثلا یبارم تو بشینی کنارم به خودت بگی خدایا این آدم چقد خوشگله. یبارم تو خودتو غرق کنی توو چشمام؟ میشد بخدا میشد. من اونقدرام بد نبودم. بودم؟ اونقدرام به درد نخور نبودم. بودم؟ نبودم.️
5.0
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه نامردی
بعضی چیزا رو نمیشه گفت! نمیشه گفت: "دلم تنگ شده میشه به من توجه کنی؟" نمیشه گفت؛ "ناراحتم، دلخورم، شکستم، آرومم میکنی؟" نمیشه گفت: "چرا سراغمو نمیگیری؟ چرا دلت تنگ نمیشه؟ چرا بغلم نمیکنی؟ چرا کنارم نیستی؟"
اما میشه سکوت کرد، فاصله گرفت، حرف نزد و نا امید شد و برای همیشه دل کند...
میشه از نهایتِ دلتنگی و فشار به بیحسی مطلق رسید و دیگه نخواست...
برای همینِ که آدما بعضی وقتا تنهایی طولانی مدت رو انتخاب میکنن... ️
4.9
شاخ غمگین حقیقت نامردی خسته
"چشم من چشم تورا دید ولی دیده نشد!
من همانم ک پسندیدو پسندیده نشد!
یاد لب های تو افتادم و با خود گفتم:
غنچه ای بود ک گل کرد ولی چیده نشد،
عاشقت بودم و این را ب هزاران ترفند
سعی کردم ک بفهمانم و فهمیده نشد"️
4.7
تیکه دار شعر نامردی عشق یک طرفه زندگی
میخواستم سعی کنم آدما رو دوست داشته باشم!
اما هر بار بهم ثابت میکردند که ارزشش رو ندارن و جز نفرت و کینه لایق چیز دیگهای نبودند
وقتی تماشاشون میکنم میفهمم که چقدر میتونن کثیف باشند
و پشت نقاب مهربونشون یه هیولای ترسناک خوابیده که
هر لحظه تغییر شکل میده
نمیشه دوسشون داشت غیر ممکنه... ️
5.0
تیکه دار خسته نامردی
#دخترنیستیكبفهمی . . .
وقتی خانوادت پشت سرت حرف میزنن نمی تونی کاری بکنی یعنی چی . وقتی کسی که دوسش داری رو بخوای ولی خانوادت نزاره یعنی چی . روحت مرده باشه و فقط جسمته که داره تظاهر میکنه زندس یعنی چی . وقتی با خانوادت دعوات میشه نتونی بری بیرون یعنی چی . خانوادت همش با کسی دیگه مقایسه کنه یعنی چی بخوای با رفقات بری بیرون یکم دور بزنی و نزاره یعنی چی .
️
4.9
غمگین دخترانه حقیقت نامردی
نشســــته بود و میگفت:
وقتی من فقط یک بچه بودم و میرفتم تو اتاق گریه میکردم منتظر بودم که کسی منو بغل کنه اما هیچکس نیومد که این کارو بکنـــه
من ساعت ها به امید این که کسی متوجه غمم بشه تنها بودم):
و گاهی وقتا دعا میکردم مربض بشم چون فکر میکردم حداق اینجوری کسی منو میبینه بهم اهمیت میده و بیاد تو اتاقم و بغلم کنـــه .(:
من فقط میخواستم احساس کنم برای کسی مهم هستم .
حتـــــی برای یک لـــحظه کوتــــاه🥲️
5.0
غمگین خاطره نامردی
من؛
یه روز باید با خدا بشینم
فیلم زندگیمو باهم ببینیم.
بعد یهو از جام بلند بشم،
باسرعت برم سمت تلویزیون؛
بگم اینجاست.. همین جاست
نگهش دار،
خودشه..
اینجای زندگی خیلی اذیت شدم!
میگم چیشد؟
انگار اصلا حواست بهم نبوده،
انگار فراموشم کرده بودی..
دیدی آدمات تنهام گذاشتن؟
همهی اون آدمایی که؛
کلی رفاقت کرده بودم در حقشون..
چرا وقتی تنهام گذاشتن،
هیچی بهشون نگفتی..؟!️
4.7
غمگین حقیقت نامردی خسته
بعضیامون خیلی بیرحمانه داریم یه دردایی رو تحمل میکنیم، دردایی که خیلی بزرگتر از قد و قوارهی ماست. هیچوقت حق انتخابی براشون نداشتیم، زورشون خیلی بیشتر از لبخندامونه. دردایی که هر بار از خودت میپرسی خب چرا بازم من؟ و هر بار جوابی که هیچوقت پیداش نکردی؛ غمگین و غمگینترت میکنه.
-تاریکیِشب️
4.9
عاشقانه غمگین حقیقت خسته نامردی
اونی که میگفت #بخاطرت با کل دنیا #میجنگم
هنوز داره میجنگه یا شهید شده..?️
5.0
غمگین تنهایی نامردی خسته عشق یک طرفه
الان میفهمی؟
میفهمی که دارم جون میدم یعنی چی؟
تو اصلا یادته بهت گفته بودم که من از پسِ این همه غم و مشکل بر نمیام؟
دیدی تموم شد و حرفات درست از آب درنیومد؟
بهم گفته بودی درست میشه، نشد.
بهم گفته بودی تمومش میکنم، نکردم.
بهم گفته بودی از پسش بر میام، نیومدم.
الآنم جز یه آدمِ سرگردون که خودشو گم کرده هیچی نیستم.
هیچی...️
4.9
غمگین تنهایی نامردی
ميدوني هيچكي الكي الكي كه نميره تولاك خودش!
اين وسطا يكي نا اميدش كرده،
يكي مهربونياش ناديده گرفته،
يكي دلشو شكسته و يكي آرزوهاشو آتيش زده،
و بدترينش اينه، همه اين كارا رو…
كسي كه با تموم وجود بهش اعتماد داشته كرده…:)️
5.0
غمگین خیانت نامردی خسته لاشی
**تو شوخی کردی؟ من جدی جدی قلبم شکست.
تو گذاشتی رفتی؟ من جدی جدی تنهاترین آدم این شهر شدم.
تو حرفات همه دروغ بود؟ من باورشون کردم و تا پوست و استخونم لمسشون کردم.
تو تکیه گاه نبودی؟ من بهت اعتماد کردم و تکیه دادم بهت اما نتیجش سقوطِ خودم بود.
تو آدم موندن نبودی؟ من تورو همیشگیِ خودم دونستم و الان نیمهترین آدم توی گوشهای از این دنیام.
تو باهام سرد شدی؟ من به تنهایی به رابطمون گرما بخشیدم.تو مقصدت شد دنیایی دور از من️
5.0
غمگین تنهایی حقیقت دروغ نامردی
دیگه نمیتونم درمورد حالم به کسی بگم ، تا میخوام بگم چند خط تایپ میکنم و بعدش میگم چه فایده؟ همشو پاک میکنم. خودمم نمیدونم چمه فقط اینو میدونم که خیلی دلم گرفته ، یه بغضی تو گلوم مونده نمیدونم چرا نمیترکه تا راحت شم. هر کی هر چیزی بهم میگه ناراحت میشم و تا مرز گریه کردن میرم اما گریم نمیگیره ؛ واقعا چه حال بدیه که توش گیر کردم و نمیتونم ازش در بیام؟️
5.0
غمگین عصبانی نامردی خسته
.
⇩خیلي ⇩
⇩ سخته ⇩
⇩ یڪیو ⇩
⇩ به اندازه ئ ⇩
⇩ وجودت ⇩
⇩ دوست ⇩
⇩ داشته ⇩
⇩ باشي ⇩
⇩ بعدش ⇩
⇩ با تمام ⇩
⇩ توانت ⇩
⇩ بخواۍ ⇩
⇩ فراموشش ⇩
⇩ڪني ⇩╭┈───
️
4.9
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه نامردی
واقعا خستم، به معنای واقعی خستم، خستم از بی هدفی، بلاتکلیفی، مکالمه های سطحی، آدمای سطحی، تهمت، خیانت ، دروغ، دیدن ادمای دورو، دیدن چهره های افسرده، خوندن درس، جر و بحث با خانواده، اعصاب خوردی سر چیزای الکی،شنیدن غر غرای بقیه، فکر کردن به چیزای که قرار نیست هیچوقت اتفاق بیوفتن، بی خوابی، مغز های پوچ، اعتقادات پوسیده، سکوت، صبر، رویا پردازی، روابط الکی، بیرون رفتن، خنده های الکی ، ارزوهایی که هیچ وقت محقق نمیشن ، خستم️
4.9
غمگین نامردی خسته زندگی
من هیچجا تو زندگیم پشیمون نشدم جز اونجایی که تهش به طرف گفتم: حیف وقتی که واسه تو گذاشتم، اون لحظه عمیقا پشیمون بودم میدونی چرا؟ چون میتونستم بشینم کتاب بخونم، بستنی بخورم، واسه خودم قهوه درست کنم، فصل جدید سریالمو ببینم، ولی وقتمو دو دستی دادم به طرف گفتم بیا عزیزم مال تو، خرابش کن..
👩🦯❤️🩹️
5.0
غمگین زندگی نامردی
یه نصیحت از طرف من : هیچوقت هیچوقت انقدر عاشق یه نفر نباشید که وقتی بهتون بی توجهی کرد یا باهاتون سرد رفتار کرد یه چیزی مث سنگ جلو گلوتونو بگیره یا بغض کنید یا بیفتید گریه توی عاشقی بدترین درد همینه که بهش وابسته شده باشین و اون شمارو هر جور دلش بخواد اذیت کنه... ️
2.4
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه نامردی دروغ
••هیشکیمنونفهمید🥀
••وقتیتنهابودم🎈
••وقتیبغضداشتم🙂
••وقتیحالمبدبود👣
••وقتیدلمآشوببود🖤
••منازدروننابودم🍂
••ظاهرنخوبم✨
••باهاتخوبمیحرفم🖖🏻
••کطشایدناراحتنشی📕
••مندیگاونادمسابقنیست🔎
••مندیگاون دخترشادخندوننیستم📍
••خندهایفیکزوری😅
••منخیلیداغونم🏴
•• خیلیخیلیخیلی☕️
••ولیبابتبودناتون🌈
••دوس داشتنایهفیکتون💕️
5.0
غمگین نامردی
کاش بفهمید..
اگر کسی زود رنجه. اگر کسی زود عصبی میشه. یهو اینطوری نشده ، اون فقط خیلی وقته داشته تظاهر می کرده به حال خوب ، الان روحش برای اینکه وانمود کنه خوبه خیلی خسته اس.️
5.0
غمگین تنهایی خسته دلتنگی نامردی
یکیبهترازمنپیداکرد. درحالیکهبهصدتابهترازاونگفتم
یکیودارمシ︎️
4.3
عاشقانه غمگین حاضر جوابی نامردی
چیشد رفتی فکر کردی که عین منن
چیشد اومدی زده بودی که قید منم
حالا فهمیدی که صدشون رو بزارن
نمیشن هیچ کدومشون صفر من هم
میگی همه چی رو درست میکنیم
میتونی این سیگاری که سوخته رو مثل اولش کنی
نه نمیتونی پس من و تو ما نمیشه
قشنگی داستان به همین سادگیشه
که تو میری همه در های پشت سرت رو میبندی
برمیگردی ولی در ها دیگه وا نمیشه ️
4.4
تیکه دار خیانت کارما نامردی خسته
🧠 اون به دردت نمیخوره
🫀میدونم ولی دوسش دارم
🧠 اون اصلا در حد تو نیست
🫀 میدونم ولی دوسش دارم
🧠 یکی دیگرو دوست داره اصلاا
🫀 اینم میدونم ولی دوسش دارم
و قلبم برنده شد؛ 🙂💔️
5.0
غمگین خسته عشق یک طرفه نامردی
بابت تموم شبایی که با فکر به لبخندت،چشمات،لبات،صدات، چت کردنامون تا صبح حرکاتت وقتی ک پشت تلفن خوابت میبرد نوع صدات ...صبح میکردم از خودم معذرت میخوام.
نه که تو بد باشیا نه؛من زیادی حواسم بهت بود، نمیدونم اسمش هوسه ، علاقه زودگذر یا عشق .. ولی من کنار تو یه حس خاصی داشتم کنار کسی حسش نکرده بودم :)🕊️
5.0
غمگین جدایی عشق یک طرفه دلتنگی نامردی
مینویسم نامه ای، روزی از اینجا میروم
با خیال او.. ولی تنهای تنها میروم
در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی؟!
شاید او حتی بگوید لایق من نیستی!
مینویسم من که عمری با خیالت زیستم
گاهی از من یاد کن؛ حالا که دگر نیستمـ..(: ️
5.0
غمگین شعر نامردی خسته
شکستن صدا نداره
اینطور نیست که مثلا وقتی کنار یه نفر نشستی ، صدای پوکیدن قلبشو بتونی بشنوی . یا مثلا ببینی یدفعه خوردههای دل یه نفر میپاشه روی زمین . شکستن یه آدم ، بعضی وقتا با چند قطره اشک همراهه و خیلی وقتا با بغض و در سکوت اتفاق میافته .
آدمای شکسته عجیب نیستن .
بدون اینکه بدونیم خیلیاشونو هر روز میبینیم
با ظاهری آروم و حتی با لبخند
اما با باورای نابود شده
و امیدای به پایان رسیده ..🌝💔🚶🏿♀️
5.0
غمگین تنهایی نامردی خسته دلتنگی
راحت شدی؟ الان نه با کسی مهربونم، نه کسی برام مهمه، نه شب سر وقت میخوابم، نه کسی رو به حریم شخصیم راه میدم، ن رحم میکنم، نه ذوق میکنم، نه دیگه دلم میسوزه، نه دیگه احساساتی میشم، نه خوشحال میشم، نه زیاد میخندم، نه مهمی برام، نه دل میبندم، نه اجتماعیام، خوشحالی سنگ شدم؟️
5.0
غمگین تیکه دار حقیقت نامردی