تا که هستم ندانی کیستم .
تا که دانی دگر من نیستم .. ! 🥀️
تا که دانی دگر من نیستم .. ! 🥀️
3.3
عاشقانه غمگین حقیقت زندگی نامردی فقط واکنش نشون نمیدم،وگرنه همه چیز به گوشم میرسه....!
️فقط اونجا که پوتک گفت؛این همه استخون داشتم چرا دلم رو شکستی
️یه سریام هستن تخصصشون اینه که شما رو از خوب بودنتون پشیمون کنن😏
️اگر عاشق من نیستے، اگر قراره ترڪم ڪنے، وارد زندگے من نشو..
️do ɴoт coмe ιɴтo мy lιғe, ιғ yoυ’re ɴoт ιɴ love wιтн мe, ιғ yoυ αre ɢoιɴɢ тo leαve..
اولین نفری که میاد واسه دلداریت اولین نفریه که از شکستت لذت برده :)
️کسانی به ما زخم میزنند که برایشان چسب زخم بوده ایم
️از هموتن فرار کردم چون ذاتتون خیلی سیاه تر از لباسای تنتون بود:)
️ترجیح میدم به جای درد و دل حرفام تبدیل به بغض بشه تا اسکرین شات:)
️براش گریه نکن، اونو به گریه بنداز 『💔🥀』
️不要为他哭泣,让他哭泣