▪️|.شما باید این رو بفهمید که این جنگ علیه هیتلر و یا حزب نازی نیست، بلکه علیه قدرت گرفتن ملت آلمان و یکپارچگی ملت آریایی است، که باید یک بار و برای همیشه از بین بره. فرقی نمیکنه چه کسی آلمان رو اداره کنه. میخواد هیتلر باشه میخواد انجمن مسیحیان.
لطفاً آدم امنی باشید! برای عشق،برای رفاقت، برای زندگی آدمها... به آدمها احساس امنیت بدید. مراقب تصوری که ازتون دارن باشید، خوب باشید.خوب بودن و موندن سخته. مراقب قلب آدما باشید. شما میون اينهمه تاریکی نور زندگیِ آدمها باشید باور کنید هیچکس بهتون افتخار نمیکنه اگه چیزی غیر از این باشید