دیگه راه برگشتی وجود ندارع....
دوس دارم ها برگردم به این رابطه ولی نمیشه اصلا. یادت نرفته که با چند تا پیچ فیک پیام دادم بهت گفتم نرو التماست کردم، ولی تو رفتی یادم نمیره چه قدر به پات افتاد از غرورم گذشتم شکستمش فقط و فقط به خاطر تو ...
یادم نمیره چه قدر بی حس از کنارم رد شدی یادم نمیره گفتی دیگه تو رو نمی خوام نمی تونم به هیچ دختری اعتماد کنم یادت هست فقط بخاطر تو هر هفته با اون سرما وایمیسادم تا تو رو ببینم ️
دوس دارم ها برگردم به این رابطه ولی نمیشه اصلا. یادت نرفته که با چند تا پیچ فیک پیام دادم بهت گفتم نرو التماست کردم، ولی تو رفتی یادم نمیره چه قدر به پات افتاد از غرورم گذشتم شکستمش فقط و فقط به خاطر تو ...
یادم نمیره چه قدر بی حس از کنارم رد شدی یادم نمیره گفتی دیگه تو رو نمی خوام نمی تونم به هیچ دختری اعتماد کنم یادت هست فقط بخاطر تو هر هفته با اون سرما وایمیسادم تا تو رو ببینم ️
4.0
عشقینن اولرم 🩹🖤