زخم که می خوری
مزه مزه اش کن؛
حتما نمکش آشناست .
تنهایی هیچکس رو باور نکن این ملت عشقشونم از هم قایم میکنن تا راحت تر هرزگی کنن...
تهمت نالایقی بر ما زدی
رفتی... قبول...
در پی لایق برو؛ ماهم تماشایش کنیم
کاش همیشه دلیل رفتنمون رو بگیم، هیچ کس رو با چرا هاش تنها نذاریم...
️
- خیلی اذیت میشم که با یکی دیگه ببینمت...
+ ولی وقتی ولم کردی اذیت نشدی؟ :)e²
️
- It really hurts me to see you with someone else...
+ But it didn't hurt you to leave me?
هر دوست که دم زد ز وفا
دشمن شد
👤 حافظe²
️•|در حدی نمیـ بینمتـ کعـ مانع خنده هامـ بشیـ :)|•
️صداقت هدیه گران قیمت است آن را ازانسانهای ارزان انتظار نداشته بااااش
️داد میزد میگفت :
همین حسی که تو به من داری
من به یکی دیگه دارم بفهم :)e²
ڪَڝې ڬِ عَـ ۾َ ڳُڌڜــٺ🚶🏻♀️ڊېڲِ ڼِمگَم ڍڑ ڳڌڜــٺ🎈 مِگم هـــــــڒے ڂڜ ڲڌڜــٺ🖕🏻☃️✨
️دِل شِکوندن مثلِ پَیام پاک کردن تو واتساپ میمونه..، پاک کَردیا، وَلی جاش میمونه !!
️هرکس بهم گفت " من از اونا نیستم " از همونا بود که هیچ ازونام بدتر بود(:
️مَنّ بَراّےِ کَسےِ جَنگّیـدَمّ کـِہ خُودِشّ بَراّےِ مُردَنِ مَنّ تَلّاشً مّیـکَردّ🗡🖤
️کسانی به ما زخم میزنند که برایشان چسب زخم بوده ایم
️▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ زِندگی بِهِم یاد داد"تَوجه زیاد بی توجهی میاره"🥀 █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
️اینکه آدم ها شبیه خودشون نیستند شکی نیست؛اما کاش حداقل شبیه دروغاشون بودند.....
️ما که خار بودیم👊 گل به فدایش🌸 بچه ندار پایین بودیم👊دارا به فدایش✌️
️دًٌٌٍَُِِّْلًٌٍَُِگًٍَُِیًٍََُِرًٌٍَُِمًٍٍَُِ اًٌٍَُِزًٍَُِ کًًٍََُِسًٌٍَُِيًٍَُِ کًٌٍَُِهًٍَُ مًٌٍَُِراًٍَُِ غًٍَُِرًٍَُقًًٍُْ خًٌٍٍَُِْوًٌٍَُِْدًٍَِشًٍَُّ کًٍَُِْرًٍَِدًٍَ اًٍَِْمًٍَٓاًٌُ نًٌٍُْْجٍَُْاًٍُْتٍَُِْمًٍُْ نًٍَُْدًٍُّْاًٍَُدًٍَْٓ:)
️در این دنیا که مردانش اصا از کور میدزدند من از ناباوری انجا محبت ارزو کردم
️بوسه های ما بیهوده بود شبیه بارانی که پای درخت خشکیده ای ببارد
️لالاییشو من خوندم... تو بغل یکی دیگه خابش برد💔🥀
️لحظه آشنایی 💖 خنجر بی فایی🖤 لعنت به این جدایی💔
️در كودكی در كدامين بازی راهت ندادند ك امروز اينگونه عاشق بازی كردن با آدمهايی؟..🖤
️سوختنـــم را دیدے و خندیـــــــــدے خنـــده ات را دیـدم و سوختــــــم خنده هـایم را خواهـــــے دید 🤘🏻 دیــــدار ما بہ وقت سوختنــــــت.....✌️ 🚬
️مترسک گفت : گندم،تو گواه باش ما را براي ترساندن آفريدند اما من تشنه ي عشق پرنده اي بودم که سهمش از من تنها گرسنگي بود..
️. کمتر اعتماد کن تا کمتر ناامید بشی... ◍⃟♥️ ⌞ ⌝ .
️Trust less to be less disappointed...
. گرگا وقتی گرسنه هستند خیانت میکنن، آدما وقتی سیرن... ◍⃟♥️ ⌞ ⌝ .
️Wolves betray when they are hungry, humans when full...
. آباد تر از آن بود که به یاد منِ ویرانه بیفتد... .
️