من هیچوقت نمیخواستم ازت دور بشم، من آدم رفتن نبودم اصن من کجا و دل کندن از تو کجا؟ ولی خب تو هیچوقت بهم نگفتی نرو بمون، رفتارات و بی اهمیت بودنت نسبت به منی که از خودمم بیشتر دوستت داشتم برام سخت بود و نبودم رو ترجیح دادم...️
وقتی قلبی رو عاشق خودت کردی... وقتی وجودی رو به خودت وابسته کردی... وقتی نفس های یکی رو به نامت زدی... وقتی وجودی رو به خودت گره زدی... فقط امانت دار خوبی باش...! ترکش نکن،تنهاشم نزار اگبری وتنهاش بزاری چه با خدافظی،چه بی خدافظی،میمیره،بخدا میمیره... نه اینکه نفسش قطع بشه،نه... احساسش میمیره،مرگ احساس یه آدم بدترین مرگدنیاست...💔🥲️